Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ser på henne och ler, innan han ser sig omkring.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 29 jun, 2013 23:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestras andning ändras och hon somnar snart, allt är tyst och hennes drag slätas ut och hon ler lätt i sömnen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jun, 2013 23:27 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan håller vakt , hans phaser är redo för att användas.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 29 jun, 2013 23:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Ingeting tycks hända och Kestra sover vidare.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jun, 2013 23:33 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan väcker henne efter ett tag för att hålla vakt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 29 jun, 2013 23:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra sätter sig upp och gnuggar sömnen ur ögonen, och ser på honom. "Ta min sovsäck den är varm." säger hon lågt och kryper ur den.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jun, 2013 23:39 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om du säger det så, om du behöver något så väck mig." säger han och ler.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 29 jun, 2013 23:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon nickar, "God natt." säger hon och sätter sig på en av stolarna med de andra som höll vakten med henne.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jun, 2013 23:48 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"God natt..Kestra." säger han och nickar innan han somnar snabbt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 29 jun, 2013 23:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Natten är mörk och tyst, inga stjärnor fanns på denna himmel men det var kanske vanligt här?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jun, 2013 23:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen