Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
ute vid poolen
Kompis: oj nej nu kommer våra gigolon (några typer som hela tiden försöker få med oss på deras fester) Jag: ligg helt stilla o spela död 20 maj, 2015 16:10 |
|
Borttagen
|
(vi skulle få gå hem först halv åtta bc vi hade öppet hus)
"HALV ÅTTA? Men då missar vi ju Bolibompa?" - Noel idag var en värdelös hemsk dag men det var ändå roligt. 20 maj, 2015 20:12 |
|
Hedwig96
Elev |
random gubbe på gatan: where are you going ?
Kompis: Away from you 20 maj, 2015 22:36 |
|
Borttagen
|
Pappa: Igår var jag och Janne ute och gick. Jag skulle köpa mjölk och citroner åt Hugo (min lillebror).
Jag: Det stod ju ingen mjölk i kylskåpet? Pappa: När jag skulle betala kom jag på att jag glömt pengar. 23 maj, 2015 23:41 |
|
MizzNina
Elev |
"Hette han Måns då? Hette han inte Mums Mums Semleröv?" // Min rumskompis Daniel
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 maj, 2015 09:37 |
|
Borttagen
|
Världens drygaste tjej will be known as: D
Jag will be known as: J D: "Asså hon typ pratar om homosexuella hela jävla tiden asså jag tror att hon är homosexuell *blablabla*" J: *förstår att de pratar om mig* J: *går fram till dem* "Du är emot djurplågeri va?" D: "Vem är inte det?" J: "Då tror jag att du är ett djur." I think Primrose Granger should see this... 25 maj, 2015 22:29 |
|
AlexZz
Elev |
25 maj, 2015 22:30 |
|
Matizze
Elev |
25 maj, 2015 22:32 |
|
AlexZz
Elev |
Probably much. xD . .
25 maj, 2015 22:40 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Probably much. xD ![]() ![]()
25 maj, 2015 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen