Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 139 140 141 ... 805 806 807
Användare Inlägg
J-star Black
Elev

Avatar


varg...jag vet inte varför, kanske för att rävar har ett rykte av att vara sluga och listiga...vilket iochförsig gör de roliga och underhållande, men jag gillar vargar mer...typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F15s7xw3.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F2w36lpl.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F8wi3qt.gif

24 sep, 2012 10:18

Borttagen

Avatar


Varg, end of story.

24 sep, 2012 10:42

MystiqueRed
Elev

Avatar


Hmm... varg

24 sep, 2012 10:53

Borttagen

Avatar


Varg! De är så otroligt vackra. De är ju söta, men inte som hundar, de har mer vildmark i sig. Och de är på ett sätt så mänskliga i sitt beteende för att de nästan alltid har en flock, och de leker och kan på lång distans springa ikapp en gepard och ja, de fascinerar mig.

24 sep, 2012 10:56

Borttagen

Avatar


Varg. Dem så snygga och vackra Jag tycker också om att dem lite påminner om hundar. Vargar känns också mer "familjeaktigare" än rävar. Vargar brukar ju ha sin klan med ledare och allt det.

24 sep, 2012 11:52

BlondaHermione
Elev

Avatar


Rävar är jättekul att teckna, men vargar är tuffare och deras ylande - alltså åh! Varg c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

24 sep, 2012 12:33

Borttagen

Avatar


VARG såklart, jag är en vargmänniska som ylar utan att jag tänker på det när jag hör vargar yla. ._.xD

24 sep, 2012 13:11

Red Ivy
Elev

Avatar


Åh, vad svårt! Älskar båda. Tror att jag måste svara varg idag dock!

24 sep, 2012 13:13

Obliviate_
Elev

Avatar


Varg Dom är mäktigare

24 sep, 2012 13:27

Borttagen

Avatar


Oj, jag väljer väl nog Räv för att jag är inte så mycket av en hund-människa. Visst kan jag tycka att vargar är fina fast jag tycker rävar är sötare.
____________________________________________
Pigfarts is real!

24 sep, 2012 13:35

1 2 3 ... 139 140 141 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.