Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
varg...jag vet inte varför, kanske för att rävar har ett rykte av att vara sluga och listiga...vilket iochförsig gör de roliga och underhållande, men jag gillar vargar mer...typ
![]() ![]()
24 sep, 2012 10:18 |
|
Borttagen
|
Varg, end of story.
24 sep, 2012 10:42 |
|
MystiqueRed
Elev |
Hmm... varg
24 sep, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
Varg! De är så otroligt vackra. De är ju söta, men inte som hundar, de har mer vildmark i sig. Och de är på ett sätt så mänskliga i sitt beteende för att de nästan alltid har en flock, och de leker och kan på lång distans springa ikapp en gepard och ja, de fascinerar mig.
24 sep, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Varg. Dem så snygga och vackra
24 sep, 2012 11:52 |
|
BlondaHermione
Elev |
24 sep, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
VARG såklart, jag är en vargmänniska som ylar utan att jag tänker på det när jag hör vargar yla. ._.xD
24 sep, 2012 13:11 |
|
Red Ivy
Elev |
Åh, vad svårt! Älskar båda. Tror att jag måste svara varg idag dock!
24 sep, 2012 13:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Varg
24 sep, 2012 13:27 |
|
Borttagen
|
Oj, jag väljer väl nog Räv för att jag är inte så mycket av en hund-människa. Visst kan jag tycka att vargar är fina fast jag tycker rävar är sötare.
____________________________________________ Pigfarts is real! 24 sep, 2012 13:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen