The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kommer på pass 4
3 sep, 2012 17:14 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Majis: Oki... Kommer hälsa så fort jag ser dig... Kanske bugar också Skrivet av amanda1104: JAG MED!!!!!! Wow! Jag kommer ha en lapp på ryggen där det står: "HEJ HEJ HÄR GLIDER MAJSEN IN! (?) KÄNNER NÅN MUGGLIS IGEN DET? DET ÄR JU MAJIS FRÅN MUGGLARPORTALEN" Haha! xD Det behövs inte Men har nån nått nytt att säga om kanske PJ? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 17:14 |
|
amanda1104
Elev |
Tyvärr ej
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 sep, 2012 17:15 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kommer på pass 4 Synd Men ja... Har du nåt att säga om PJ nu kanske? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Jag kommer på pass 4 Synd Men ja... Har du nåt att säga om PJ nu kanske? Tja jag har läst ut Percy Jackson och kampen om labyrinten nu 3 sep, 2012 17:35 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Jag kommer på pass 4 Synd Men ja... Har du nåt att säga om PJ nu kanske? Tja jag har läst ut Percy Jackson och kampen om labyrinten nu Oh, har du? Spoiler: Tryck här för att visa! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Vad spännande den biten är en sådan bit när man omedvetet sitter och grimaserar eftersom att det är så spännande haha
3 sep, 2012 17:39 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad spännande den biten är en sådan bit när man omedvetet sitter och grimaserar eftersom att det är så spännande haha Haha! Hur kan du veta det om det var omedvetet? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Eftersom att mamma kom in och frågade vad jag höll på med duhhh
3 sep, 2012 17:41 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag får inte gå på Hp mässan, är för liten för mina föräldrar som säger att jag inte får göra sådant förens jag minst är femton -.-'
3 sep, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen