Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 139 140 141 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Jag kommer på pass 4

3 sep, 2012 17:14

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av amanda1104:
Skrivet av Majis:
Skrivet av amanda1104:
JAG MED!!!!!!

Wow!
Jag kommer ha en lapp på ryggen där det står: "HEJ HEJ HÄR GLIDER MAJSEN IN! (?) KÄNNER NÅN MUGGLIS IGEN DET? DET ÄR JU MAJIS FRÅN MUGGLARPORTALEN"
Oki... Kommer hälsa så fort jag ser dig... Kanske bugar också Eller niger

Haha! xD Det behövs inte Men tack så mycket för äran! xD

Men har nån nått nytt att säga om kanske PJ? Rappatörer eller vad det heter, har ni nåt att säga?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

3 sep, 2012 17:14

amanda1104
Elev

Avatar


Tyvärr ej

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

3 sep, 2012 17:15

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag kommer på pass 4

Synd

Men ja... Har du nåt att säga om PJ nu kanske?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

3 sep, 2012 17:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Jag kommer på pass 4

Synd

Men ja... Har du nåt att säga om PJ nu kanske?


Tja jag har läst ut Percy Jackson och kampen om labyrinten nu

3 sep, 2012 17:35

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Jag kommer på pass 4

Synd

Men ja... Har du nåt att säga om PJ nu kanske?


Tja jag har läst ut Percy Jackson och kampen om labyrinten nu

Oh, har du? Jag har varit upptagen med annat så jag har inte hunnit läsa ut den än xD

Spoiler:
Tryck här för att visa!Är när Rachel, Annabeth och Percy gått in i Labyrinten tillsammans för första gången då Rachel är med Och de ha sett cyklopskelettet och nu har Kelli tagit dom, sen har jag inte läst mer

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

3 sep, 2012 17:38

Borttagen

Avatar


Vad spännande den biten är en sådan bit när man omedvetet sitter och grimaserar eftersom att det är så spännande haha

3 sep, 2012 17:39

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad spännande den biten är en sådan bit när man omedvetet sitter och grimaserar eftersom att det är så spännande haha

Haha! Hur kan du veta det om det var omedvetet? xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

3 sep, 2012 17:40

Borttagen

Avatar


Eftersom att mamma kom in och frågade vad jag höll på med duhhh

3 sep, 2012 17:41

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Jag får inte gå på Hp mässan, är för liten för mina föräldrar som säger att jag inte får göra sådant förens jag minst är femton -.-'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

3 sep, 2012 18:36

1 2 3 ... 139 140 141 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.