Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione00
Elev |
Ärligt talat...Du måste skriva en bok om denna Fanfiction och publicera den sen
Severus Snape, the bravest man we've ever knew.. One Direction <3 14 apr, 2012 13:30 |
|
Ron
Elev |
GUD vad längesen jag var inne... Jag vill verkligen börja ta upp skrivandet igen, hoppas jag kommer ihåg hur man gör..
Ska bara läsa om det hela och tänka ut vad som ska hända näst, gud vad kul att ni varit kvar så himla länge! Kram på er! We're all wizards, even Ron. 5 maj, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ron: Jag har ju skrivit att jag inte lämnar den här i första taget (D.v.s till slutet.)GUD vad längesen jag var inne... Jag vill verkligen börja ta upp skrivandet igen, hoppas jag kommer ihåg hur man gör.. Ska bara läsa om det hela och tänka ut vad som ska hända näst, gud vad kul att ni varit kvar så himla länge! Kram på er! 5 maj, 2012 16:30 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Ron: GUD vad längesen jag var inne... Jag vill verkligen börja ta upp skrivandet igen, hoppas jag kommer ihåg hur man gör.. Ska bara läsa om det hela och tänka ut vad som ska hända näst, gud vad kul att ni varit kvar så himla länge! Kram på er! Haha ;D Nä, jag är kvar! 5 maj, 2012 20:25 |
|
Bombarda
Elev |
Välkommen tillbaka
Kärlek till alla! 6 maj, 2012 12:17 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Ron: GUD vad längesen jag var inne... Jag vill verkligen börja ta upp skrivandet igen, hoppas jag kommer ihåg hur man gör.. Ska bara läsa om det hela och tänka ut vad som ska hända näst, gud vad kul att ni varit kvar så himla länge! Kram på er! Haha ;D Nä, jag är kvar! Welcome back! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 2 jun, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Tror inte det kommer mer...
10 okt, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
ny läsare love den jär ff är på kap. 6
10 okt, 2012 19:53 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tror inte det kommer mer... Nepp, det gör det nog inte, men jag kommer inte tappa hoppet helt; jag kommer fortsätta bevaka tråden! 11 okt, 2012 17:20 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Tror inte det kommer mer... Nepp, det gör det nog inte, men jag kommer inte tappa hoppet helt; jag kommer fortsätta bevaka tråden! I agree Kärlek till alla! 11 okt, 2012 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen