Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_Bella_<3
Elev |
Jag saknar dig. Så jävla mycket varje dag. Jag trodde det skulle vara du och jag föralltid men jag hade tydligen fel. Det gör ont ♥
30 maj, 2013 09:07 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Livet går inte ut på att få 375 likes på varjr bild man lägger upp på FaceBook. Därför har jag inte FB. Och nej jag tänker inte skapa heller, jag har ett liv. ..den här ungen har numera Facebook
30 maj, 2013 19:56 |
scarhead
Lärare |
jag är fortfarande så sjukt arg på dig och jag är så besviken
men aj aj aj andetagen gör ont för jag tycker fortfarande om dig så sjukt sjukt sjukt mycket och jag vill bara ha dig här som personen jag trodde du var och så som jag såg dig innan varför lät jag mig själv hålla i något som kan krossas så lätt? 30 maj, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
NEJ, du är inte sluta mobba folk. Ena sekunden säger du till V... Att hon ska sluta ta bilder för att hennes näsa är stor och andra sekunden så ljuger du. Fatta ingen gillar dig Och ingen tycker du är snygg. Bara lägg ner och låt andra va sig själva du har redan gjort så många förlorat sina självförtroende...
30 maj, 2013 22:07 |
|
Siriusis
Elev |
Lägg av nu, du börjar bli creepy
Hai 31 maj, 2013 14:23 |
|
Borttagen
|
Sluta va sur hela tiden Lilli!! D:
31 maj, 2013 14:43 |
|
dillen99
Elev |
När jag ser er (Tre olika par) så vill jag bara hoppa ut från nånting väldigt högt med en hård botten.
När jag ser er sådär tajta så vill jag bara köra något riktigt vasst igenom mig. Man mikham to ra dar aghosh giram <3 1 jun, 2013 22:02 |
|
YES
Elev |
Skrivet av dillen99: När jag ser er (Tre olika par) så vill jag bara hoppa ut från nånting väldigt högt med en hård botten. När jag ser er sådär tajta så vill jag bara köra något riktigt vasst igenom mig. Beskrev du nyss mig? Whatever
1 jun, 2013 22:25 |
|
hyperion
Elev |
Du är inte den enda vars hjärta gör ont på grund av att hon inte är din så sluta tycka så jävla synd om dig själv.
![]()
2 jun, 2013 21:22 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av YES: Skrivet av dillen99: När jag ser er (Tre olika par) så vill jag bara hoppa ut från nånting väldigt högt med en hård botten. När jag ser er sådär tajta så vill jag bara köra något riktigt vasst igenom mig. Beskrev du nyss mig? Skönt att veta att det är fler som känner så! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 2 jun, 2013 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen