One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
och vad finns det för anledning att ens kasta skit på honom? han har absolut inte gjort något, och ibland så hamnar jag på ''noerection'' - en av de värsta tumblr-bloggarna jag sett, och så står det om och om igen hur Harry bara ger uppmärksamhet till tjejer som är ''snygga''. men varför skulle han det? han ger ju uppmärksamhet till alla som vill få en kram, en autograf eller så. och jag tror inte han tittar på ett fan och tänker ''nej, hon är ful, nästa...''. jag blir så äcklad. och han erkänner själv - han är inte en person som inte bryr sig vad andra tycker. det måste vara så hemskt jobbigt att vara så ung, och kastas in i musikbranschen.
22 jan, 2012 11:34 |
|
si_tonks
Elev |
22 jan, 2012 11:35 |
|
IamAK
Elev |
22 jan, 2012 11:36 |
|
scarhead
Lärare |
22 jan, 2012 11:37 |
|
mrfufnek
Elev |
Skrivet av childhoodlight: ^ Varför? För att världen är full av idioter och för att han är känd. När man kastas in i rampljuset så drastiskt får man vara beredd på att man får kritik. Jag tycker inte att det är rätt - det är inte det jag säger - däremot finner jag det förståeligt att Harry fick sådana kommentarer efter sitt framträdande, då han inte träffade noterna rätt och darrade på rösen. Det ger ju inte människor en rätt att smutskasta och förnedra honom. Det jag påstår är att det inte är så konstigt att folk gör detta, vad skulle man annars förvänta sig? Alla artister får skit slängda på sig, det är sådant som händer när man är en allmän person. Jag måste ta tillfället i akt och säga att du har alltid sådana kloka och genomtänkta svar! Inte konstigt att du ligger etta på forumsbetygslistan! HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 22 jan, 2012 11:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av scarhead: och vad finns det för anledning att ens kasta skit på honom? han har absolut inte gjort något, och ibland så hamnar jag på ''noerection'' - en av de värsta tumblr-bloggarna jag sett, och så står det om och om igen hur Harry bara ger uppmärksamhet till tjejer som är ''snygga''. men varför skulle han det? han ger ju uppmärksamhet till alla som vill få en kram, en autograf eller så. och jag tror inte han tittar på ett fan och tänker ''nej, hon är ful, nästa...''. jag blir så äcklad. och han erkänner själv - han är inte en person som inte bryr sig vad andra tycker. det måste vara så hemskt jobbigt att vara så ung, och kastas in i musikbranschen. Det finns ingen anledning, däremot är det FÖRSTÅELIGT. Som jag skrev finns det idioter överallt och sådana som tror att kändisar inte bryr sig ett dugg för att de dagligen får ta emot skit. Dessutom kan det där med Harry faktiskt stämma, då han, på en signering, hade vänt sig om till Liam/Louis (glömde bort vem) och rankat henne i snygghet. Hon hade blivit ledsen, då, självfallet. Nu vet jag inte hur hög sanningsgraden på detta är, däremot vill jag själv inte tänka alldeles för högt om personer jag inte känner. För let's face it guys, vi vet inte hur de är när kamerorna är avstängda. Vi bör inte ta killarna för givet. mrfufnek Åh vad gullig du är, tack! ♥
22 jan, 2012 11:37 |
|
mrfufnek
Elev |
22 jan, 2012 11:39 |
|
Celebikai
Elev |
22 jan, 2012 11:39 |
|
scarhead
Lärare |
childhoodlight - jo, det kan nog stämma egentligen! men som du sa, vi vet ju inte hur dom är egentligen.
22 jan, 2012 11:48 |
|
Remembrall
Elev |
![]() asså jag trodde det här var någon slags parodibild eller något...... så visade det sig vara harrys gamla band....... HAHA kolla snubben till vänster
22 jan, 2012 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen