J.K Rowling's hemlighet
Forum > Fanfiction > J.K Rowling's hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ultramannen
Elev |
HAr bara läst två kapitel.... Men den verkar ÄGA! ska läsa dom andra sen! och lita på att jag ska bevaka
nu ändrar jag inlägget! jag har läst alla och vill bara ha MEER! denna är ju beroende framkallande, skriv mer snälla du There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
19 nov, 2011 12:12 |
|
Borttagen
|
Alltså Fridz!
Vilken awesome fanfiction du har skrivit, ge oss mer att läsa så fort du kan! : )♥ 19 nov, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
Först: Jättebra skrivet! Du skriver så att man hela tiden vill läsa mer och inte kan sluta!
För det andra: Läser du mina tankar eller? Jag brukar också fantisera om att Rowling är trolldomssminister och att allt är sant. Ända skillnaden är att jag är en sann gryffis! 19 nov, 2011 15:50 |
|
Fridz
Elev |
Tack sötnosar, nu blev jag ju motiverad att skriva mer! Ni kan räkna med att det kommer ikväll!
http://justfreakingmarvelous.tumblr.com
19 nov, 2011 16:28 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
19 nov, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Jätte bra (ny läsare som bevakar)
19 nov, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fridz: Tack sötnosar, nu blev jag ju motiverad att skriva mer! Ni kan räkna med att det kommer ikväll! JA!!!! 19 nov, 2011 22:44 |
|
Borttagen
|
När kommer mer?
21 nov, 2011 14:58 |
|
viktor
Elev |
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr
21 nov, 2011 16:37 |
|
Lilly Luna Potter
Elev |
Vilken himla bra och rolig ide´, älskar det! Du har fått en ny bevakare, moi!
I ♥ Checka gärna min nystartade ff om Diana som går uppleva det ofattbara: --> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26282&page=1%23p1585586 21 nov, 2011 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen