Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av ikka: Ikka wants help! Är jättesugen på att köpa en Xperia U - någon som har några erfarenheter av den? *petar lite på Celebikai* den är bra c: förutom att SIM-kortet åker ut och mobilen behöver startas om ;__; ...Det lät inte så trevligt o: Överlever man med det inbyggda minnet & hur är batteritiden? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 jun, 2012 12:16 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av Celebikai: Skrivet av ikka: Ikka wants help! Är jättesugen på att köpa en Xperia U - någon som har några erfarenheter av den? *petar lite på Celebikai* den är bra c: förutom att SIM-kortet åker ut och mobilen behöver startas om ;__; ...Det lät inte så trevligt o: Överlever man med det inbyggda minnet & hur är batteritiden? den behöver inget minneskort, så jag fick flytta alla låtar från min gamla mobil till min nya via bluetooth :c batteriet tar slut rätt så fort om man använder nån app. ![]()
29 jun, 2012 12:18 |
|
ikka
Elev |
Celebikai: Nä, men man kan ju heller inte få mer minne om man tar slut på det man har...
Hm, jag antar att alla smartphones har dålig batteritid jämfört med min K750i som håller i upp till en vecka... ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 jun, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Hm, jag antar att alla smartphones har dålig batteritid jämfört med min K750i som håller i upp till en vecka... håller upp till en vecka? o.o jag måste ladda min iphone två gånger varje dag... 29 jun, 2012 12:57 |
|
Buddha
Elev |
iPhone 4
29 jun, 2012 13:03 |
|
ginnyw123
Elev |
29 jun, 2012 13:06 |
|
kinshaw
Elev |
Jag har en Samsung Galaxy Gio, och jag är rätt så nöjd med den. Den kan vara lite seg ibland, men den funkar bra. Det enda som är dåligt med den är den korta batteritiden, men den var jag medveten om när jag köpte telefonen så...
![]()
29 jun, 2012 13:15 |
|
MizzNina
Elev |
Har en Nokia Slide som är snart 2 år gammal. (Dags att köpa ny telefon, jajamensan)
Den rosa såklart. ♥ ![]() Jag är en av de här gammeldagsa personerna som verkligen HATAR touch telefonerna. Knappar in my ♥. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jun, 2012 13:16 |
|
Deathless
Elev |
Jag har just nu en Xperia x10 mini pro som jag typ hatar men det gör inget längre eftersom jag ska köpa ny imorgon.
![]()
6 jul, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Jag har en Sony Ericsson Elm. Jag tycker jättemycket om den, och den är tillverkad av återvunnen plast! Jag har döpt den till Helmer. Jag ringer och sms:ar mest och använder alarmet men ibland kollar jag nödsaker på internet och Google Maps. Jag har även lagt in lite tidtabeller.
Känner mig inte riktigt i behov av en smartphone med massa appar. Fast det blir väl ett måste tids nog så man inte blir helt och hållet en outsider i det moderna samhället 8 jul, 2012 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen