Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
Hon är ju inte direkt någon av mina favoriter, men jag gillar att hon inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne. Och att hon liksom tror på sin grej, (eller pappans grejer, haha, snorkackor eller vad de heter tex.) och att hon inte tar emot någon kritik!
7 maj, 2012 01:21 |
|
Prue
Elev |
Vet inte om jag har skrivit här innan, men ja. Jag gillar Luna för att hon är så udda och speciell, hon är sig själv, och hon vågar vara det!
7 maj, 2012 05:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius_Musta: Hon är ju inte direkt någon av mina favoriter, men jag gillar att hon inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne. Och att hon liksom tror på sin grej, (eller pappans grejer, haha, snorkackor eller vad de heter tex.) och att hon inte tar emot någon kritik! Skrynkelhornade snorkackor, flicka lilla. 7 maj, 2012 07:30 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Åh, det är så mycket!
![]() Winter is coming... 7 maj, 2012 08:00 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Hon är ju inte direkt någon av mina favoriter, men jag gillar att hon inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne. Och att hon liksom tror på sin grej, (eller pappans grejer, haha, snorkackor eller vad de heter tex.) och att hon inte tar emot någon kritik! Skrynkelhornade snorkackor, flicka lilla. Aa, så heter dom.
7 maj, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Hon är ju inte direkt någon av mina favoriter, men jag gillar att hon inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne. Och att hon liksom tror på sin grej, (eller pappans grejer, haha, snorkackor eller vad de heter tex.) och att hon inte tar emot någon kritik! Skrynkelhornade snorkackor, flicka lilla. Aa, så heter dom. Flicka stora då, men det låter inte rätt. 7 maj, 2012 14:46 |
|
Ladusvalan
Elev |
Att hon inte verkar påverkas av vd andra tycker ...
7 maj, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Att hon inte bryr sig om vad andra tycker om henne.
7 maj, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Hon är sig själv och hon skäms inte för det!!!
I♥ ![]() 7 maj, 2012 19:12 |
|
Carneol
Elev |
Hennes röst
7 maj, 2012 20:03 |
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen