Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?

Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?

1 2 3 ... 13 14 15 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Sirius_Musta
Elev

Avatar


Hon är ju inte direkt någon av mina favoriter, men jag gillar att hon inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne. Och att hon liksom tror på sin grej, (eller pappans grejer, haha, snorkackor eller vad de heter tex.) och att hon inte tar emot någon kritik!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

7 maj, 2012 01:21

Prue
Elev

Avatar


Vet inte om jag har skrivit här innan, men ja. Jag gillar Luna för att hon är så udda och speciell, hon är sig själv, och hon vågar vara det!

7 maj, 2012 05:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Sirius_Musta:
Hon är ju inte direkt någon av mina favoriter, men jag gillar att hon inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne. Och att hon liksom tror på sin grej, (eller pappans grejer, haha, snorkackor eller vad de heter tex.) och att hon inte tar emot någon kritik!


Skrynkelhornade snorkackor, flicka lilla.

7 maj, 2012 07:30

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Åh, det är så mycket!

Winter is coming...

7 maj, 2012 08:00

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Sirius_Musta:
Hon är ju inte direkt någon av mina favoriter, men jag gillar att hon inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne. Och att hon liksom tror på sin grej, (eller pappans grejer, haha, snorkackor eller vad de heter tex.) och att hon inte tar emot någon kritik!


Skrynkelhornade snorkackor, flicka lilla.


Aa, så heter dom. Hehe, jag liten?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

7 maj, 2012 12:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Sirius_Musta:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Sirius_Musta:
Hon är ju inte direkt någon av mina favoriter, men jag gillar att hon inte bryr sig om vad andra tycker och tänker om henne. Och att hon liksom tror på sin grej, (eller pappans grejer, haha, snorkackor eller vad de heter tex.) och att hon inte tar emot någon kritik!


Skrynkelhornade snorkackor, flicka lilla.


Aa, så heter dom. Hehe, jag liten?


Flicka stora då, men det låter inte rätt. xD

7 maj, 2012 14:46

Ladusvalan
Elev

Avatar


Att hon inte verkar påverkas av vd andra tycker ...

7 maj, 2012 14:56

Borttagen

Avatar


Att hon inte bryr sig om vad andra tycker om henne.

7 maj, 2012 16:14

Borttagen

Avatar


Hon är sig själv och hon skäms inte för det!!!
I♥

7 maj, 2012 19:12

Carneol
Elev

Avatar


Hennes röst

7 maj, 2012 20:03

1 2 3 ... 13 14 15 ... 25 26 27

Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?

Du får inte svara på den här tråden.