Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Jag drömde att jag gick in i ett rum och så hade en av mina bästa tjejkompisar sex med sin bästa tjejkompis
![]() ![]()
23 apr, 2012 16:16 |
|
-Patronus-
Elev |
23 apr, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om Bane i Batman... Det var speciellt.
För er som inte vad en Bane från Batman är så är detta en smakprov: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag satte det som en spoiler eftersom han är så ful. 23 apr, 2012 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen