om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harrypotter tjejen
Elev |
Jag skulle vara Ginny eller Hermione
Harry Potter är bäst <3 28 dec, 2011 08:44 |
|
Ella01
Elev |
Ginny eller Hermione.
✩✩✩ 28 dec, 2011 11:22 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Hermione kanske, men det skulle vara rätt tufft att vara Bellatrix! Hon är ju en grym karaktär!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 28 dec, 2011 12:02 |
|
moii
Elev |
Voldemort typ, hahah, nej men Pansy.... Eller Draco, eller kanske Luna?
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 28 dec, 2011 12:05 |
|
Borttagen
|
Hermione
28 dec, 2011 12:10 |
|
Draken Norbert
Elev |
31 dec, 2011 22:06 |
|
9te
Elev |
31 dec, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
VOLDEMORT HIM SELF.
31 dec, 2011 22:41 |
|
Lills
Elev |
31 dec, 2011 22:44 |
|
ivar
Elev |
dobby
Ps: Det är riktigt kul på mugglis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 31 dec, 2011 22:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen