Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
Idag har jag:
- Varit dödstrött i skolan efter att ha "råkat" sitta på mugglis typ hela natten. - Pysslat med ett litet projekt jag håller på med här hemma - Varit och tränat 2 timmar - Kollat Desperate Housewives men en smarrig jordgubbs-drickyoghurt SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 11 okt, 2011 22:46 |
|
Celebikai
Elev |
12 okt, 2011 14:39 |
|
superman
Elev |
- vaknat
- konstaterat att jag är sjuk - gått och lagt mig - vaknat vid tolvtiden - legat i soffan i fosterställning en halvtimme och känt mig ensam - ätit lunch - kollat på Skins - googlat runt om Skins - försökt skriva min recension - mugglis (meningsfull dag, ja) 12 okt, 2011 14:51 |
|
Luna 1
Elev |
- Vaknat efter en halvtimmes tjat från mamma
- Halsovit hela dagen i skolan - Hade musik i slutet av dagen som var kul eftersom vi vann leken! xD - Gått hem - Sitter vid mugglis ♥
Tumblr.
12 okt, 2011 14:53 |
|
Borttagen
|
- vaknat
- somnat om - stressat som en jävel för att mitt hår vägrade att ligga platt - haft ont i magen - webbat med min kompis - hoppat av ddansen för att kunna sitta här istället Väldigt speciell dag (eller inte) 12 okt, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
Idag har jag varit hemma igen och har typ inte gjort någonting...
12 okt, 2011 14:57 |
|
Margaret
Elev |
- Vaknat
- Ätit frukost - Gjort mig klar för skolan - Åkt tåg och tunnelbana till skolan - Haft en lektion (textkommunikation) - Ätit lunch - Åkt tunnelbana - Gått runt lite i Gamla Stan och besökt SF-bokhandeln - Åkt mer tunnelbana och sedan tåg. - Kommit hem - Städat & lyssnat på musik(och hängt på mugglis till och från) ![]()
12 okt, 2011 15:16 |
|
cannedcorn
Elev |
Idag åkte jag polisbil
Fick skjuts hem av några supersnälla poliser jag snackade med idag. Praoar just nu, och idag skulle vi göra en sak tillsammans med poliser. Så det var skitnice
12 okt, 2011 15:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Idag har jag städat lägenheten. Har skrivbordet - går även under namnet "teknikhörnan" kvar samt finjustering i val av sortering i badrummet men det kan tas som finlir lite när jag vill.
Har även köpt en matta till köket - har gått till hemtex flera gånger och glott på mattan så nog blev det att jag stack dit efter städningen. IIiiih så mjukt och härligt att så i kokvrån nu ♥ ...soffan fick sig en uppgradering också: tycker att den beige-gråa nyansen på soffan och kuddarna är skittråkig så det fick bli två jeanskuddar för att sätta mer prägel på det hela - och jag vill ha mörka marinblå nyanser och svarta detaljer i mitt bo. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 okt, 2011 16:15 |
|
Borttagen
|
Att uppsala bara har ett quidditch-lag :O
12 okt, 2011 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen