I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jullanbrullan19
Elev |
Kommer mer imorn!
Men ja skulle bli glad om någon skrev ett inlägg där i mellan så jag sedan kan skriva nästa inlägg dereckt när jag kommer hem. För ibland kan ja inte det för att ingen skrivit ett inlägg efter mitt. Fattar ni? Lite dålig på att beskriva.... 23 september <3 5 sep, 2011 20:03 |
|
Smile
Elev |
okey
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
5 sep, 2011 20:04 |
|
Dini99
Elev |
Skit i om ingen har skrivit , du vet att vi vill höra mer !!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 sep, 2011 20:08 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Skrivet av Dini99: Skit i om ingen har skrivit , du vet att vi vill höra mer !! Jag menar att då kan verkligen inte jag skriva nånting eftersom man inte kan skriva 2 gånger i raken. Fattar du? 23 september <3 5 sep, 2011 20:12 |
|
Dini99
Elev |
Aha! Hehe , fattade inte det :-)
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 sep, 2011 20:14 |
|
Bombarda
Elev |
jätte super bra! älskar din ff
Kärlek till alla! 5 sep, 2011 20:18 |
|
Dini99
Elev |
Jaa , den är verkligen NaJs !!!!!!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 sep, 2011 20:20 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Taack så mkt allesammans! Jag blir så glad över era komentarer! Tack Tack Taaack! ♥ ♥
23 september <3 5 sep, 2011 20:23 |
|
marraboo98
Elev |
Skrivet av jullanbrullan19: Taack så mkt allesammans! Jag blir så glad över era komentarer! Tack Tack Taaack! ♥ ♥ men du vi har varit så glada över det du har skrivit ♥ ♥ läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 5 sep, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
såå braa!!!! Vill läsa mer när du kan!!!
6 sep, 2011 07:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen