Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Elin Granger: Jag är rätt så kort men kortast är en kille som heter Nicko och är 1. 27! (Går i 3:an) I trean var jag 1. 23
2 nov, 2011 14:57 |
|
Borttagen
|
Jag har alltid varit kort, det senaste halvåret har jag växt lite mer, så nu är jag typ 1.56.
På ett elevrådskort i 6an var jag kortare än typ alla i tvåan, haha "-" Nu gillar jag egentligen att vara kort, förut tyckte jag att det var jättejobbigt, men bryr mig inte längre 2 nov, 2011 15:29 |
|
aggsih
Elev |
Jag är 1.61 och har varit det i två år nu, kommer inte växa mer ._.
Men trivs som kort faktiskt, dock är det as jobbigt att stå på tå då man ska krama folk You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 9 nov, 2011 11:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 1,55 m och går i femman, kort eller lång? Haha, det här var ju roligt. Jag är som sagt en centimeter längre än dig och går i nian. Så ja, jag skulle säga att du är gaaaanska lång 9 nov, 2011 15:12 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja vara kortare än vad jag är...
9 nov, 2011 15:17 |
|
Dini99
Elev |
Jag är 1,55 (gåri 6an)
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 nov, 2011 15:18 |
|
Buddha
Elev |
Jag är inte specielllt kort men jag är inte så lång heller, jag önskar att jag var lite längre an alla andra i min klass, man kan inte få all... AAAHHHH, JAG HAR EN DUM ELEFANT SOM TJUTER VARJE GÅNG JAG TRYCKER PÅ MELLANSLAG OCH DET ÄR ASJOBBIGT!!! Men tillbaka till ämnet, man kan inte få allting, och så är det bara. Punkt slut!.
9 nov, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
Jag bryr mig seriöst inte om längd och sånt. Det är så himla onödigt.
9 nov, 2011 15:27 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gillar inte att vara kort -.- En av anledningarna är ju att alla tror att jag är yngre än vad jag egentligen är -.- Så jäkla irriterande.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2011 16:10 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Det är ju posititv! Människor har alltid trott att jag är yngre än vad jag är! Det innebär att man kommer in billigare på nöjesfält, djurparker, badhus, bussar osv!
9 nov, 2011 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen