Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight

Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight

1 2 3 ... 13 14 15 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Ginny02
Elev

Avatar


YAY

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

13 okt, 2011 07:08

Borttagen

Avatar


Äntligen

13 okt, 2011 11:07

emilia waislip
Elev

Avatar


Mer mermer

13 okt, 2011 12:26

Borttagen

Avatar


Lägger upp mer nu.

13 okt, 2011 13:12

Borttagen

Avatar


Wohoo

13 okt, 2011 14:11

Borttagen

Avatar


There you go!

“DÄR är ju min jacka, jag har letat överallt efter den...!” sa en bubblig röst bakom dem. Remus Lupin snubblade fram till dem. Han var känd för att han var otroligt klumpig.
Med honom var Jacob Black, som såg fullständigt normal och faktiskt lite snygg ut till utseendet (precis som jag, tänkte Harry), men var en idiot som alla andra (Hörru! tänkte Harry).
“Högz sötnösör!” fnissade Jacob. “Jög könnör mög smört ödög öch döt brökör öntö bödö gött.” Hermione såg oförstående ut. Ron såg ut som vanligt. Harry såg inte ut alls.
“Öhö, jög föttör!” sa Ron plötsligt, vilket var vääööööääldigt ovanligt (att Ron fattade saker alltså). “Dö prötör Ö-sprököt! Vö rölöt!”
“Vösst ör döt!” sa Jacob glatt och skuttade upp och ner så att han slog huvudet i en trädgren. Flummentorerna blev hysteriska och skrattade tills de låg i en hög på marken.
“Öhm...” sa Hermione. “Dött skullö vö trevlöt öm nö hjälptö öss att hötta Dömböldöööör.” Hon lät osäker och förvirrad, och så såg Jacob ut också. De enda ord han verkade ha förstått var “öhm” och “Dömböldöööör”. Han såg plötsligt arg ut.
“Jöhö, hör Dömböldööör vöröt ölök ögön? Hör hön ködnöppöt Rönnösmöh?”
“Rönnösmöh?”
“Vömpörböbösön.”
“Jöhö”, sa Ron förstående (också vääääöööäääldigt ovanligt), “pröcös. Sköllö nö könnö hjölpö öss ött höttö Dömböldöööör öch röddö Rönnösmöh? Rönnösmöhs mömmö, Böllö, ör nömlögön lödsön för ött hönnös döttör ör försvönnön.”
“Vösst, nö möddösömmö!” sa Jacob lyckligt. “Förröstön - för jög prösöntörö mön vön Römös Jöhn Löpön. Hön ör öcksö ön vörölv.”
“Vörölv?” sa Hermione. Det frustrerade henne att inte fatta någonting.
Jacob såg sur ut och mimade en varg som ylade. Hermione blev rädd och gömde sig bakom Flummentorerna, tills hon förstod att han låtsades.
“Öhö”, sa hon då och nickade myndigt. “Jöö, skö vö gö öss öv dööh?”
“Jövösst!” sa Löpön eller Lupin. “Vö söttör ögöng!”
“Nö möddösömmö!”

13 okt, 2011 14:36

Borttagen

Avatar


Haha, jättebra! Bara lite jobbigt att läsa på Ö-språket...

13 okt, 2011 14:38

Borttagen

Avatar


^ Ja, det är meningen!

13 okt, 2011 14:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Haha, jättebra! Bara lite jobbigt att läsa på Ö-språket...

This.

13 okt, 2011 15:17

Hermione626
Elev

Avatar


Hehe rolig MEER½!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe527dab473a0f9ee089f23c5567c2c02%2Ftumblr_mkn27hTIrc1rt4r1lo1_1280.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fa7b2abb828bbe0941dad4fd0e512f711%2Ftumblr_mkkzaftHzX1rg768ko1_250.gif It's all Sting's fault

13 okt, 2011 15:23

1 2 3 ... 13 14 15 ... 29 30 31

Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight

Du får inte svara på den här tråden.