F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
Vilka bussar?
Jag kan inte Malmö alls, så kan vi kan väl försöka komma på ett ställe som är lätt att hitta till? 5 okt, 2011 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Elin@: Malmö, tror jag? c: Men var ska vi då träffas? (EDIT: Kan vi inte träffas där ute någonstans? Jag och Louise åker ju inte tåg dit, och att hitta dit för oss kommer bli svårt...) Och ska vi vara karaktärer eller vanliga elever? Jag tycker utanför pressbyron där bussarna står, inte någon annan pressbyro Förra gången blev det några missförstånd när vi skulle ses där Louise. 5 okt, 2011 17:33 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Ta ett ställe som verkligen alla hittar till/känner till. Inte "en stenbänk" eller "där bussarna står". Ni hade lika gärna kunnat säga "vid det där grässtrået, ni vet". Samma sak för en som inte kan Malmö. D:
5 okt, 2011 17:40 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Elin@: Malmö, tror jag? c: Men var ska vi då träffas? (EDIT: Kan vi inte träffas där ute någonstans? Jag och Louise åker ju inte tåg dit, och att hitta dit för oss kommer bli svårt...) Och ska vi vara karaktärer eller vanliga elever? Jag tycker utanför pressbyron där bussarna står, inte någon annan pressbyro Förra gången blev det några missförstånd när vi skulle ses där Louise. Därför sa jag att det inte skulle vara någon annan pressbyro. Det finns bara en pressbyro vid bussarna på centralen. Det är lätt att se Och denna gången kan vi ha folks mobilnummer... 5 okt, 2011 17:47 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Elin@: Malmö, tror jag? c: Men var ska vi då träffas? (EDIT: Kan vi inte träffas där ute någonstans? Jag och Louise åker ju inte tåg dit, och att hitta dit för oss kommer bli svårt...) Och ska vi vara karaktärer eller vanliga elever? Jag tycker utanför pressbyron där bussarna står, inte någon annan pressbyro Förra gången blev det några missförstånd när vi skulle ses där Louise. Därför sa jag att det inte skulle vara någon annan pressbyro. Det finns bara en pressbyro vid bussarna på centralen. Det är lätt att se Och denna gången kan vi ha folks mobilnummer... Men jag vet inte var pressbyron ligger, eller bussarna. JA, DET SKA VI! 5 okt, 2011 17:50 |
|
Minidjuret
Elev |
Då kan jag ju träffa hälften vid stadsbiblioteket igen! Dit kom ni ju.
My, du tyckte att det skulle var jobbigt och du sa att alla kom ju typ från centralen och hittar dit. Jag tycker det verkar enklare om vi gör som förra gången 5 okt, 2011 17:52 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Då kan jag ju träffa hälften vid stadsbiblioteket igen! Dit kom ni ju. My, du tyckte att det skulle var jobbigt och du sa att alla kom ju typ från centralen och hittar dit. Jag tycker det verkar enklare om vi gör som förra gången Det är MYCKET lättare! Kan vi göra så? 5 okt, 2011 17:53 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
5 okt, 2011 18:13 |
|
Adina
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Ta ett ställe som verkligen alla hittar till/känner till. Inte "en stenbänk" eller "där bussarna står". Ni hade lika gärna kunnat säga "vid det där grässtrået, ni vet". Samma sak för en som inte kan Malmö. D: MENMENMEN... Det är inte vilken stenbänk som helst, det här är ju Luckan!! Luckan med stort L!! :) 5 okt, 2011 18:14 |
|
Minidjuret
Elev |
Heh, ja Adina. Den var lätt att hitta. Vi gick ut ur den, men missade den totalt ändå xD
5 okt, 2011 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen