Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch i Lundagård

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Börjar tio och slutar tjugo i fyra C:


Jag med! 8D *se överlycklig ut*

24 sep, 2011 22:36

Minidjuret
Elev

Avatar


-.- vi går absolut inte i samma klass, nee...

24 sep, 2011 22:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
-.- vi går absolut inte i samma klass, nee...


En smiley: ._____________________________.'

24 sep, 2011 22:44

lillamymin
Elev

Avatar


Vi går inte off-topic här va?

Själv har man chill måndag 8.20 till 14.50, de andra dagarna dock värre NOOO, vi ska orientera på måndag. Och även för en som har orienterat sem man kunde gå, så hatar jag skrylle och skolorienteringen

Nej men, bilderna kan jag sno från fb, no problem. Men någon annan från bestämma vilken bild vi ska ta på de som inte har den fina bakgrunden.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

24 sep, 2011 22:47

Minidjuret
Elev

Avatar


Okej, men det blir somsagt om någon dag jag lägger upp dem

24 sep, 2011 22:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Okej, men det blir somsagt om någon dag jag lägger upp dem


Okaj.


Men tack så mycket idag alla! Det var jättekul.

24 sep, 2011 22:55

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

Du får inte svara på den här tråden.