Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
24 sep, 2011 22:36 |
|
Minidjuret
Elev |
-.- vi går absolut inte i samma klass, nee...
24 sep, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: -.- vi går absolut inte i samma klass, nee... En smiley: ._____________________________.' 24 sep, 2011 22:44 |
|
lillamymin
Elev |
Vi går inte off-topic här va?
Själv har man chill måndag 8.20 till 14.50, de andra dagarna dock värre Nej men, bilderna kan jag sno från fb, no problem. Men någon annan från bestämma vilken bild vi ska ta på de som inte har den fina bakgrunden. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 24 sep, 2011 22:47 |
|
Minidjuret
Elev |
Okej, men det blir somsagt om någon dag jag lägger upp dem
24 sep, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
Okaj. Men tack så mycket idag alla! Det var jättekul. 24 sep, 2011 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen