SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av mican00: usch! längtar inte till att börja skolan! det är inte för att jag har något emot själva skolan utan för alla idioter som tror att dom är coola när dom mobbar andra! (som mig) Hälsa dem ifrån mig! Med en stor snyting och orden "shit vad du är ful!" du är gullig du! ![]()
20 aug, 2011 13:43 |
|
Margaret
Elev |
Jag har sett mitt schema nu, och jag tror faktiskt jag kan stå ut, i alla fall med ämnena.
Ska läsa Foto A, Information och Layout, Textkommunikation C, Engelska C, typ... Ganska roliga ämnen. Men tiderna är helt retard. Har t.ex. en lektion på måndagar och den börjar 13:45, liksom, WHAT? Dessutom håller dne lektionen bara på en halvtimme. Och det tar en timme att åka till skolan, känns så jävla onödigt. ![]()
20 aug, 2011 14:12 |
|
Bling
Elev |
Jobbigt att hålla koll på alla lektioner och var dom ska hållas, men annars fungerar det. Har ju vänner som hjälper mig
20 aug, 2011 14:14 |
|
Slytherinofc
Elev |
Jag hatar skolan.. Det är inte alls kul i början men efter några veckor när man har vant sig är det inte så farligt (;
Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 20 aug, 2011 15:03 |
|
Fang
Elev |
Igår var sista dagen på sommerlovet för mig
20 aug, 2011 15:04 |
|
Youknoowme
Elev |
20 aug, 2011 15:07 |
|
Borttagen
|
jag längtar till skolan det är bara 2 dagar kvar ska börja 6 an nej vill gå i dagis kommer massa prov
20 aug, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Men ni blev nog lediga tidigare. '-' Jag börjar på måndag, den 22:e, och blev ledig den 17:e juni. e_e 20 aug, 2011 15:09 |
|
Youknoowme
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men ni blev nog lediga tidigare. '-' Jag börjar på måndag, den 22:e, och blev ledig den 17:e juni. e_e Aha, + att vi har 4 veckors jullov ;D ![]()
20 aug, 2011 15:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Youknoowme: Skrivet av Borttagen: Men ni blev nog lediga tidigare. '-' Jag börjar på måndag, den 22:e, och blev ledig den 17:e juni. e_e Aha, + att vi har 4 veckors jullov ;D ... Du förstörde min dag. :c *sadface* 20 aug, 2011 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen