Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

1 2 3 ... 13 14 15 ... 65 66 67
Användare Inlägg
givesyoucancer
Elev

Avatar


Jag hade velat gifta mig med george, han är den enda rätta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi54.tinypic.com%2Fv8khfo.jpeg

9 aug, 2011 01:05

Fridamariana
Elev

Avatar


George Waesley, Jag behöver en man som kan få mig skratta. Sen kanske jag bara inbillar jag mig det men jag tror att han (och fred) kan vara riktigt romantiska

Först tänkte jag faktiskt skriva Draco, men har svårt att se han visa "Äkta" känslor och han skulle säkert vara svår att komma in på livet liksom..

Nä, Mrs. George Weasley.. HÄR!

PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306

9 aug, 2011 02:50

Borttagen

Avatar


Harry!

9 aug, 2011 03:56

lovisa_hej
Elev

Avatar


Harry, Draco eller George.

9 aug, 2011 09:22

Alsi
Elev

Avatar


Neville eller George såklart!
Båda är väldigt sööta!

Voldemort blir starkare!

9 aug, 2011 10:20

WitchLella
Elev

Avatar


George eller harry♥

9 aug, 2011 10:23

Borttagen

Avatar


Jättebläckfisken

9 aug, 2011 10:27

Borttagen

Avatar


Oliver Wood!!! D

9 aug, 2011 11:06

Borttagen

Avatar


Laveder Brown.

9 aug, 2011 14:09

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
ME, DAN, BED, NOW!


Hehe...

We never go out of style <3

9 aug, 2011 17:14

1 2 3 ... 13 14 15 ... 65 66 67

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Du får inte svara på den här tråden.