Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
givesyoucancer
Elev |
9 aug, 2011 01:05 |
|
Fridamariana
Elev |
George Waesley, Jag behöver en man som kan få mig skratta. Sen kanske jag bara inbillar jag mig det men jag tror att han (och fred) kan vara riktigt romantiska
Först tänkte jag faktiskt skriva Draco, men har svårt att se han visa "Äkta" känslor och han skulle säkert vara svår att komma in på livet liksom.. Nä, Mrs. George Weasley.. HÄR! PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 9 aug, 2011 02:50 |
|
Borttagen
|
Harry!
9 aug, 2011 03:56 |
|
lovisa_hej
Elev |
Harry, Draco eller George.
9 aug, 2011 09:22 |
|
Alsi
Elev |
Neville eller George såklart!
Båda är väldigt sööta! Voldemort blir starkare! 9 aug, 2011 10:20 |
|
WitchLella
Elev |
George eller harry♥
9 aug, 2011 10:23 |
|
Borttagen
|
Jättebläckfisken
9 aug, 2011 10:27 |
|
Borttagen
|
Oliver Wood!!!
9 aug, 2011 11:06 |
|
Borttagen
|
Laveder Brown.
9 aug, 2011 14:09 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
We never go out of style <3 9 aug, 2011 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen