Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av expelliarmus: AWESOME MUGGLIS-MÄNNISKOR, RÄDDA MIG! Är hemma själv hela helgen och jag är så jävla äckligt mörkrädd (haha, oooooh ja, jag är 17 år). Jag dör snart!!! Damn, hatar det här.. Tja... Det här klippet får mig att le: http://www.youtube.com/watch?v=RRuXz3ZXyRc&feature=channel_video_title HAHAHAHAHAH ORKAR INTE
31 jul, 2011 00:05 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag försöka sova, sen ska jag sitta bänkad till pottermore i morgon/i dag
31 jul, 2011 00:08 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av leumas vän: Skrivet av expelliarmus: AWESOME MUGGLIS-MÄNNISKOR, RÄDDA MIG! Är hemma själv hela helgen och jag är så jävla äckligt mörkrädd (haha, oooooh ja, jag är 17 år). Jag dör snart!!! Damn, hatar det här.. Tja... Det här klippet får mig att le: http://www.youtube.com/watch?v=RRuXz3ZXyRc&feature=channel_video_title HAHAHAHAHAH ORKAR INTE HAHHAHA JAG KAN INTE ANDAS HAHHA ![]()
31 jul, 2011 00:25 |
|
Borttagen
|
jAG VÄNTAR PÅ POTTERMORE
31 jul, 2011 00:27 |
|
Episkey
Elev |
Skrivet av expelliarmus: HAHAHHAHA jag lider med dig, brukar själv tända alla lampor i hela lägenheten och sedan grabba tag i det första jag ser när jag hör ett ljud, en gång kom jag på mig med en tandborste i handen -.- Brukar ibland sova med en hårspray bara för att kunna spruta i någons ögon om de kommer och ska döda mig zDAWESOME MUGGLIS-MÄNNISKOR, RÄDDA MIG! Är hemma själv hela helgen och jag är så jävla äckligt mörkrädd (haha, oooooh ja, jag är 17 år). Jag dör snart!!! Damn, hatar det här..
31 jul, 2011 00:50 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av leumas vän: Skrivet av expelliarmus: AWESOME MUGGLIS-MÄNNISKOR, RÄDDA MIG! Är hemma själv hela helgen och jag är så jävla äckligt mörkrädd (haha, oooooh ja, jag är 17 år). Jag dör snart!!! Damn, hatar det här.. Tja... Det här klippet får mig att le: http://www.youtube.com/watch?v=RRuXz3ZXyRc&feature=channel_video_title HAHAHAHAHAH ORKAR INTE HAHHAHA JAG KAN INTE ANDAS HAHHA Citerar lite från klippet... "om Emil pratade svenska så hade Malmö legat i Småland. 31 jul, 2011 01:17 |
|
whirlwinds
Elev |
har suttit och spelat sims i typ åtta timmar, åhhhh älskar det men hatar att jag blir helt borta i huvudet efteråt hehe
31 jul, 2011 02:39 |
|
Jossi
Elev |
Känner att jag borde sova, men hittade nyss hit till den här sidan och vill "utforska" eller vad man säger. Haha.
![]() ![]()
31 jul, 2011 03:00 |
|
Celebikai
Elev |
31 jul, 2011 10:15 |
|
expelliarmus
Elev |
31 jul, 2011 10:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen