Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolo1337
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeer
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 15 jul, 2011 10:20 |
|
:WP:
Elev |
Läs min !
15 jul, 2011 10:21 |
|
Borttagen
|
MER!
15 jul, 2011 10:21 |
|
mine
Elev |
15 jul, 2011 10:38 |
|
Verisen
Elev |
Meeeeeeeeeeer
15 jul, 2011 11:29 |
|
Elin potter
Elev |
Bra!
Harry potter it's a part of my heart! 15 jul, 2011 11:32 |
|
Borttagen
|
MER!!
15 jul, 2011 11:38 |
|
:WP:
Elev |
Skriv mer!!
15 jul, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
Efter 6 timmar i vid-behov-rummet bestämde jag mig för att gå ut.
Utanför dörren mot väggen satt Draco, Blaise och Ginny. - Vad gör ni här? Frågade jag Draco som satt vaken. Han och Ginny flög upp. - Hermione! Draco hoppade på mig och kramade mig hårt. jag kramade tillbaka och kysste han sedan för att visa att allt var bra. Efter Draco var det Ginny. Hon kramade mig länge. - Hermione du gjorde oss oroliga! Blaise ställde sig upp och drog in mig i en bror kram eller vad man kan kalla det. - Förlåt.. Mumlade jag tyst men Draco avbröt mig och sa: - Det är inte ditt fel gumman! Jag tittade ner i golvet. - Jag ska döda Ron! Sa Ginny och såg ut som en tiger. Jag skakade på huvudet. - Jag kan inte fatta hur han kunde säga så... Sedan kollade jag på klockan. - Herregud klockan är ju 1 på natten. Vad gör ni här? Draco log. - Vi sa till Professor Snape. Vi får. Kom nu så går vi och lägger oss! Han tog min hand och Blaise tog Ginnys. Vi började gå mot Slytherins sällskapsrum. - Jag får inte gå in här! Sa Ginny och stannade. Blaise började att gå igen. - Nu får du det! Draco viskade lösenordet och vi gick in i det folktomma ällskapsrummet. Ginny och jag kollade oss runtomkring. - Vad mysigt! Sa jag ärligt och log mot Draco. Han nickade. - Ja men kom nu jag är trött! Vi gick upp till deras sovsal där Crabbe, Goyle och Teo sov gott. Jag la mig i Dracos säng och Ginny i Blaises. Bara 6 minuter senare snarkade Draco och Blaise medans jag och Ginny sov tysta. Mera? 15 jul, 2011 12:47 |
|
Borttagen
|
MER!!
15 jul, 2011 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen