[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Ja, det får ni, men han har inte vaknat än" svarade doktorn.
18 nov, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
Lexi gick in till Kim och satte sig ner bredvid sängen.
Alex kollade på Isabella.
" Ska vi gå in eller låta Lexi få vara lite med honom först?" frågade han.
18 nov, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
"Det kanske är bäst?" undrade Isabella. "Att låta henne vara lite med honom först?"
18 nov, 2015 17:16
|
|
Borttagen
|
Alex nickade och satte sig ner.
Lexi satt och väntade på att Kim skulle vakna.
18 nov, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
Isabella satte sig ner bredvid Alex.
18 nov, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
Lexi kom ut efter ett tag och satte sig ner vid en stol.
Alex kollade på Lexi.
18 nov, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
Isabella tittade mot Lexi.
Kim gäspade högt och kved till när han kände smärtan i benet.
18 nov, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
" Jag går hem hälsa Kim att jag var hos honom men han sov så jag gick hem" sa Lexi och gick.
Alex kollade efter Lexi.
18 nov, 2015 18:20
|
|
Borttagen
|
Isabella tittade efter henne och ställde sig upp.
"Då går jag in" suckade hon och gick in till Kims sal.
18 nov, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
Alex gick med in till Kim.
Lexi hade gått hem och direkt var hennes äldre bror där.
18 nov, 2015 18:22
|
Du får inte svara på den här tråden.