Rasten känsla av frihet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasten känsla av frihet
|
Borttagen
|
Robin q tog kort på inehållet i det dokumentet
" vår tid är snart ute " sa Robin b.
5 nov, 2015 22:32
|
|
Borttagen
|
"bäst vi ger oss av innan ni vet vem skäller på oss" sa
Robin T och gick ut ur rummet.
5 nov, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
Robin q och Robin b gick ut efter Robin t de hade lämnat allt som det var då de kom in. Robin Q gick ut i korridoren och såg på tjejerna
" Lucnh eller rast? " frågade Robin Q.
5 nov, 2015 22:35
|
|
Borttagen
|
"vi har ju typ missat Lunchen så ingen ide att gå dit" sa Robin T med en suck.
5 nov, 2015 22:36
|
|
Borttagen
|
" Och säkert är det frätande mat som vanligt " sa Robin Q och gick ut på skolgården och log och andades in frisk luft.
Movieboy satt på samma bänk som i morse han satt och ritade upp en karaktär i ett ritblock.
5 nov, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
"se vem vi har där" sa Robin T och hånlog.
5 nov, 2015 22:40
|
|
Borttagen
|
" Men är det inte Robin A " sa Robin Q och började gå fram till Robin A.
5 nov, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
Robin T följde med Robin Q.
5 nov, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
Robin b gick efter Robin Q och Robin b ställde sig framför Robin A. Movieboy ignorerade dom som vanligt han låtsades som att dom inte fanns där.
5 nov, 2015 22:43
|
|
Borttagen
|
"Movieboy vi vet alla dina största hemligheter" sa Robin T allvarligt.
5 nov, 2015 22:44
|
Du får inte svara på den här tråden.