Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Power Change's people (PRS)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power Change's people (PRS)

1 2 3 ... 13 14 15 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Det är för att minnena han har är inte alltid hans egna" sa Diana och började att gå. Hon bodde granne med Leon så därför gick de åt samma håll.

3 nov, 2015 15:27

Borttagen

Avatar


Leon gick med Diana
" Ja det är tyvärr den orsaken " sa Leon och la händerna i byxfickan. Plötsligt hörde han motorcyckelljud och hans storebror Loke stanade vid dom.
" Hej Lillen och hej Diana " sa Loke
" Loke kalla mig inte Lillen " sa Leon irriterat
" Chill brosan och föressten en varning Simon hjälper pappa med maten ikväll " sa Loke innan han åkte iväg. Ut ur hjälmen stack hans hår fram som var svart med ljusblåa slingor.
" Åh gud " mummlade Leon som inte ville äta hemma ikväll.

3 nov, 2015 15:31

Borttagen

Avatar


"Simon ? vem är Simon?" frågade Diana en aning nyfiket och såg mot Leon.

3 nov, 2015 15:32

Borttagen

Avatar


" En av mina småsyskon och att han hjälper till med maten är ingen god nyhet " sa Leon och såg på Diana.

3 nov, 2015 15:33

Borttagen

Avatar


"kan jag förstå...vad säger du om att äta hemma hos mig ikväll?" frågade Diana lite nyfiket.

3 nov, 2015 15:35

Borttagen

Avatar


" Gärna " sa Leon och tänkte får betala med barnvaktspassning om jag undviker middagen ikväll. Det var samma med Loke och så fungerade det om han och Loke missade något så var betalningen oftast barnpassning eller någon syssla.

3 nov, 2015 15:37

Borttagen

Avatar


"Okej vi kommer äta klockan sju i kväll så det är bara att komma över" sa Diana och log.

3 nov, 2015 15:38

Borttagen

Avatar


" Okej då kommer jag klockan sju " sa Leon och log tog ju inte alls lång tid att gå över till Diana med take på att de var grannar. När han såg sitt hus så såg han sina yngre syskon leka på gården. De klättrade och verkade leka kul vid klätterställningen. Hans småsyskon var 7, 8 ,10 ,11 och 12 år gamla. Simon som var hans 8 åriga lillebror såg honom och gick genast ner från ställningen och sprang fram och kramade honom.

3 nov, 2015 15:41

Borttagen

Avatar


Diana suckade lite grann.
"Jag går hem nu" sa Diana lågt och gick hemåt. Anledningen till att Diana var så deprimerad var för att hon hade en lille bror förut som blev kidnappad och ingen har hittat honom än.

3 nov, 2015 15:44

Borttagen

Avatar


" Vi ses vid sju " sa Leon och såg efter Diana. Simon kramade om honom fortfarande
" Simon det räcker " sa Leon som höll på att kvävas. Simon log bara och gick med honom in på gården. Simon sa inte så mycket han gillade inte att prata så mycket.

3 nov, 2015 15:46

1 2 3 ... 13 14 15 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power Change's people (PRS)

Du får inte svara på den här tråden.