Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
Felix och Teddy följde efter Lillian. Teddy gick lite långsammare än vanligt.
26 okt, 2015 11:00
|
|
Borttagen
|
Lillian gick in på en stig som ledde in i en skog hon såg snart huset mellan träden hon log.
26 okt, 2015 11:03
|
|
Borttagen
|
Felix såg frågandes mot huset.
"den ser övergiven ut men är du säker på att den är det?" frågade Felix osäkert.
Teddy gick fram till sina syskon, Han var trött och yr.
26 okt, 2015 11:05
|
|
Borttagen
|
" Var så sist jag var här men vi kan kolla " sa Lillian och log hon studerade huset.
26 okt, 2015 11:11
|
|
Borttagen
|
Felix gick runt huset för att se om någon var där. efter några minuter så var han helt säker på att ingen bodde där.
"det verkar som om det fortfarande är övergivet" sa Felix och log lite.
26 okt, 2015 11:14
|
|
Borttagen
|
" Ja då kan vi ju sova där " sa Lillian sömnigt hon höll på att somna.
" Jag vill sova " gnällde hon sömnigt.
26 okt, 2015 11:21
|
|
Borttagen
|
"ja gnäll inte bara " sa Felix med en suck. Felix såg mot Teddy.
"du verkar en aning blek Ted" sa Felix lite oroligt.
"Jag är okej" sa Teddy och gick in i huset. Felix gick in han också.
26 okt, 2015 11:26
|
|
Borttagen
|
Lillian gick in i huset hon såg sen på Teddy.
" jag kan se att du inte mår bra " sa Lillian.
26 okt, 2015 11:29
|
|
Borttagen
|
"jag mår bra" sa Teddy envist och satte sig ner lutad mot en vägg.
"behöver bara sova lite" sa Teddy lite lågt.
26 okt, 2015 11:30
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så " sa Lillian och la sig på golvet hon somnade snart mycket snabbt.
26 okt, 2015 11:34
|
Du får inte svara på den här tråden.