Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hej någon som vill rolla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hej någon som vill rolla

1 2 3 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Jag vet inte hur vi ska göra" sa Alexia.

13 okt, 2015 20:22

Borttagen

Avatar


Simon ryckte på Axlarna.
"Vi försöker bara undvika ´dem" simon log lätt

13 okt, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


" Dom är våra föräldrar det kommer inte gå att undvika dom" sa Alexia.

13 okt, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


"Vi undviker att dem får reda på saningen" sa Simon

13 okt, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


"Visst men jag hade hoppats på mer ensam tid med dig" sa Alexia.

13 okt, 2015 20:41

Borttagen

Avatar


" Vi kommer att skaffa det på ett eller annat sätt!" lovade simon

13 okt, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Alexia log och lutade huvudet mot honom.

13 okt, 2015 20:44

Borttagen

Avatar


Simon böjde sig ner och kysste henne.
" Kom. Nu sticker vi till skolan"

13 okt, 2015 20:45

Borttagen

Avatar


Alexia besvarade snabbt kyssen och nickade.

13 okt, 2015 20:45

Borttagen

Avatar


Simon gick ut i hallen igen och tog på sig skorna.

13 okt, 2015 20:49

1 2 3 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hej någon som vill rolla

Du får inte svara på den här tråden.