Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
" Jag vet inte hur vi ska göra" sa Alexia.
13 okt, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Simon ryckte på Axlarna.
"Vi försöker bara undvika ´dem" simon log lätt
13 okt, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
" Dom är våra föräldrar det kommer inte gå att undvika dom" sa Alexia.
13 okt, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
"Vi undviker att dem får reda på saningen" sa Simon
13 okt, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
"Visst men jag hade hoppats på mer ensam tid med dig" sa Alexia.
13 okt, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
" Vi kommer att skaffa det på ett eller annat sätt!" lovade simon
13 okt, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
Alexia log och lutade huvudet mot honom.
13 okt, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
Simon böjde sig ner och kysste henne.
" Kom. Nu sticker vi till skolan"
13 okt, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
Alexia besvarade snabbt kyssen och nickade.
13 okt, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
Simon gick ut i hallen igen och tog på sig skorna.
13 okt, 2015 20:49
|
Du får inte svara på den här tråden.