Idalnore high (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Idalnore high (Prs)
|
Borttagen
|
" Japp och det är bra " sa Lilly
" Och jag kunde inte vara med på resten av idrottsdan " sa William med en suck. Han hade gärna velat utmana Max på något mer.
19 sep, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
"oookej jag måste gå för tillfället. Jag har Biologi lektion om fem minuter" sa Huey & skyndade sig till klassrummet.
"Han verkade må bra i allafall" sa Cassie & log lite grann.
19 sep, 2015 17:25
|
|
Borttagen
|
" Ja det verkar så " sa Lilly Wiliam gick ikapp Huey
" Har du allergi medecinerna med dig? " frågade William.
19 sep, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
Huey stannade till.
"alla förutom en men det borde nog gå bra" sa Huey & log lite grann.
19 sep, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
" Huey du bör ha med dig alla 3 för litar inte på att alla följer reglerna här " sa William allvarligt. Han var allvarlig
av sig när det gällde hälsa.
19 sep, 2015 17:30
|
|
Borttagen
|
"Åh ta det lugnt jag har mediciner för de två värsta Allergierna. Den tredje har jag på mitt rum någonstans" sa Huey & började att tänka.
19 sep, 2015 17:32
|
|
Borttagen
|
" Du har den där du håller koll på den och inte nånananstans " sa William strängt.
19 sep, 2015 17:33
|
|
Borttagen
|
"åh ta det lugnt. Jag har allt under kontroll. Måste rusa nu" sa Huey & sprang in till klassrummet.
19 sep, 2015 17:35
|
|
Borttagen
|
" Bäst för honom " sa William och gick lungt tillbaka till sina systrar. Lilly såg på honom och suckade.
" Han bör ha kontroll på allt " sa Lilly.
" om han inte har det kommer jag fixa så att han har det.
19 sep, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
"nu tar vi det lugnt allihopa. " sa Cassie med en lugn ton & började att gå lite långsamt.
19 sep, 2015 17:40
|
Du får inte svara på den här tråden.