D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag är i alla fall inte rädd." sa jag bestämt.
19 sep, 2015 22:02 |
|
Borttagen
|
Jag, Freddy, Luna och Nea åkte till hogsmade det var sååå länge sen, vi gick direkt in på Godis baronen och köpte massa godis.
Sen gick vi till Tre kvastar och drack honungs öl. Luna gick tillbaka för att kolla till Hermione medans vi skulle gå till skämt-butiken. 19 sep, 2015 22:02 |
|
Borttagen
|
- Jaa, det blir kul! Kom igen Draco....
19 sep, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
"Men, okej då. Det är bara lite löjligt."
Vi gick in och det var alldeles dammigt där. 19 sep, 2015 22:06 |
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 22:07 |
|
Borttagen
|
"Det kanske skulle behövas städas här, heh."
19 sep, 2015 22:07 |
|
Borttagen
|
- Jag har alltid velat vad som finns här! Det här blir ju perfekt för D.A skriker jag utan att tänka mig för.
19 sep, 2015 22:08 |
|
Shadow of hope
Elev |
-de skulle inte var samma känsla då, sa Joe och sträckte ut handen till väggen och den komm tillbaks dammig.
19 sep, 2015 22:09 |
|
Borttagen
|
"D.A? Vad är det?"
19 sep, 2015 22:09 |
|
Borttagen
|
Jag strövade sorgset runt på hogsmeades gator, helt ensam. Nea, Freddy och Miu var någon ananstans. De trodde jag skulle vara med Hermione, men nej, jag var väl inte rolig längre.
Jag kände hur tårarna rann längst mina kinder, det var som att någon stuckit en kniv magen på mig ______________________________ you are just the same as i am 19 sep, 2015 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen