Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
28 okt, 2015 21:10 |
|
Borttagen
|
Jag gråter.
30 okt, 2015 15:35 |
|
HermioneHäst
Elev |
31 okt, 2015 17:41 |
|
Borttagen
|
Jag gråter och gråter.
3 nov, 2015 17:51 |
|
HermioneHäst
Elev |
-Vi måste åka till sjukhuset nu på direkten, säger jag till Mell. "Så torka tårarna nu, så kan säkert mamma skjutsa oss."
3 nov, 2015 19:02 |
|
Borttagen
|
"Ja.."Säger jag och torkar mina tårar.
4 nov, 2015 14:38 |
|
HermioneHäst
Elev |
6 nov, 2015 08:08 |
|
Borttagen
|
Jag följer med henne in i stallet. Allting känns konstigt.
24 dec, 2015 12:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen