Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Mina satte sig mitt i mot Izak.
"Verkar som vi är först hit" sa Mina & log.
12 aug, 2015 20:26
|
|
Borttagen
|
" Ja det verkar så men inte konstigt vi brukar ju komma i tid " sa Izak och log han suckade och började göra rent glasögonen med en speciel spray.
12 aug, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
resten av eleverna kom in i klassrumet & satte sig ner vid borden.
Läraren gick in i klassrummet & log.
"Idag ska vi göra Pizza. Ni blir uppdelade två & två" sa Läraren med ett leende.
Läraren sa upp grupperna , Izak & Mina hamnade i samma grupp.
12 aug, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
Izak tog på sig glasögonen och tänkte snälla får jag jobba med Mina snälla får jag komma med Mina. Han såg på läraren i väntan på att höra grupperna.
12 aug, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
Läraren läste nu upp grupperna.
"Mina & Izak är en grupp ni får första bänken mot väggen" sa läraren. Hon läste sedan upp resten av grupperna.
12 aug, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Izak log det kommer gå bra nu tänkte han en kille såg på honom med avensjuk blick. Izak kunde gissa varför killen var svartsjuk på honom.
12 aug, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
Mina log lite grann & gick till första bänken.
Hon drog med Izak dit.
12 aug, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
Izak log bara och såg på receptet han läste snabbt igenom det. Han började med att tvätta händerna och ta på ett förkläden för bland det värsta han visste var då kläderna blev smutsiga.
12 aug, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
Mina gjorde samma sak & började att försöka göra degen.
"Många av killarna i klassen stirrade på dem med svartsjuka blickar.
12 aug, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
Izak ignorerade blickarna och hjälpte Mina med degen. Han var inte populär bland skolans killar på grund av att han var med Mina. Killarna låste ibland in honom i skåpet för att de ville komma åt Mina.
12 aug, 2015 20:57
|
Du får inte svara på den här tråden.