Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 13 14 15 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Will
Jag lägger tillbaka gitarren och går sedan mot mitt skåp.

12 aug, 2015 09:24

Borttagen

Avatar


Jenn
"Hej Kayla, jag är Jenn", sa jag glatt.

12 aug, 2015 09:26

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne —

Jag gick upp och tog en macka. Skinka och ost!

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 09:31

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jag ler mot Gwen, samtidigt som jag reser mig upp från bänken. "Var ligger ditt sk.." Jag avbryter mig när jag ser 'spelkillen'. Jag börjar gå åt hans håll. "Mitt skåp är hitåt..." Svarar gwen och pekar. Vi säger hejdå, och jag går till Will. "Hej..."

Go Fuck yourself you damn cereal

12 aug, 2015 09:37

Borttagen

Avatar


Will
"Hej!" Sade jag till Kayla.

12 aug, 2015 09:39

Borttagen

Avatar


Joey

När jag är färdig på toan går jag ut och ser att Will snackar med en okänd tjej. Jag går fram och säger hej.

12 aug, 2015 10:08

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag går mot mitt skåp för att hämta mina böcker.

12 aug, 2015 10:18

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag lade in filmkameran i väskan och låste skåpet.

12 aug, 2015 10:33

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne —

Jag tog en alvedon och gick in på YT.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 11:28

Kaylin
Elev

Avatar


Jag hälsar på killen som var intresserad av Will, vid matbordet. Jag börjar sakta röra mig därifrån, men självklart ska jag snubbla på mina egna skor. "Faan!"

Go Fuck yourself you damn cereal

12 aug, 2015 17:39

1 2 3 ... 13 14 15 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.