PRS Med Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Med Remus Granger
|
Borttagen
|
Will
"Ja, det kommer vi nog aldrig att få veta." Sade jag.
7 aug, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
Merry
Jag suckade.
"Jag går hem", sa jag.
7 aug, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
Will
"Gör det. Juan kommer nog snart han också." Sade jag trött.
7 aug, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
Merry
Jag kramde om Will och gick ut.
7 aug, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
Robin
"Snart kommer mina föräldrar hem och när de kommer kommer de undra vad du gör här." Sade jag trött till Juan.
7 aug, 2015 22:35
|
|
Borttagen
|
Juan
Jag log lite och kysste Robins panna.
"Bäst att jag går då", sa jag och gick ut.
7 aug, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
Robin
"Ja, jag antar det." Sade jag.
7 aug, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
Juan
Jag gick ut ur ytterdörren.
7 aug, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
Robin
"Hejdå!" Sade jag till Juan när han gick ut.
*måste sova, godnatt!*
7 aug, 2015 22:43
|
|
Borttagen
|
Juan
Jag gick hem och öppnade dörren. Jag gick in till mitt rum.
8 aug, 2015 08:51
|
Du får inte svara på den här tråden.