PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
"Undrar vad det står i det!" Sade jag och lyfte upp brevet.
31 aug, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
" Läs du." sa jag och satte mig i köksoffan.
3 sep, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
*Vad tycker du det ska stå?*
3 sep, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
4 sep, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
*Att de redan har reserverat en plats åt tvillingarna?*
4 sep, 2015 20:37
|
|
Borttagen
|
5 sep, 2015 10:01
|
|
Borttagen
|
"Kära Mr och Mrs Turner!" Läste jag högt ur brevet.
5 sep, 2015 10:18
|
|
Borttagen
|
" Bla, bla ." mumlade jag .
5 sep, 2015 10:19
|
|
Borttagen
|
"Vad heter din vän Sanna i efternamn?" Frågade jag.
5 sep, 2015 10:21
|
|
Borttagen
|
" Lovegood. Hurså? " frågade jag.
5 sep, 2015 10:24
|
Du får inte svara på den här tråden.