To be a hero is not Easey (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> To be a hero is not Easey (prs)
|
Borttagen
|
"Jag lovar men vad handlar allt om?" frågade Dalnim & såg en aning frågandes mot Vince
3 aug, 2015 15:07
|
|
Borttagen
|
Vince såg ner i bänken hur skulle han säga det här utan att det blev knäppt.
" tror du på krafter? " frågade han och såg på Dalnim. Hans syster lyssnade på dom hon visste ju om sin brors krafter och tänkte ska varkligen fler få veta on dom??
3 aug, 2015 15:09
|
|
Borttagen
|
Dalnim började att tänka en stund.
"Det beror på vad för slags krafter antar jag" sa Dalnim en aning osäkert. Hon förstod inte riktigt Vince's fråga.
3 aug, 2015 15:11
|
|
Borttagen
|
" du får se ikväll " sa Vince man hörde att han bar lite osäker.
3 aug, 2015 15:22
|
|
Borttagen
|
"Om du säger det så" sa Dalnim en aning osäkert & såg sig omkring. Vart var engelska läraren började hon att tänka.
Haenim började att leka lite grann med sitt hår.
3 aug, 2015 15:24
|
|
Borttagen
|
Eri skrev lite i sitt skrivblock och snart dom egelska läraren in och satte igång en engelsk film.
" idag blir det film " sa läraren.
3 aug, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
Haenim & Dalnim såg mot läraren. De båda började att undra vad det var för slags film.
3 aug, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Vince såg att läraren satte igång en engelsk komedi film. Han sittade på filmen och tänkte bättre än att jobba.
3 aug, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
Dalnim suckade lite grann då hon hatade att se på komedier.
Dalnim var den smartaste tjejen i hennes årskurs & hon gillade att plugga. Att se på tv var inte alls roligt.
3 aug, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
Vince såg på hela filmen och när lektionen var slut gick han ut ur klassrummet han såg på Eri
" Min bok " sa vince bestämt
" Nej " sa Eri lika bestämt.
3 aug, 2015 21:28
|
Du får inte svara på den här tråden.