the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
" Det ser ut att vara som en klyfta mellan dom " sa Garm
Casper knackade osäkert på hos sin brors dörr.
23 jul, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
"Det är det" sa Natasha med en suck.
Teddy öppnade dörren. Han tänkte säga något då han trode att det var Aragorn igen.
"Alltså jag har...åh hej Casper" sa Teddy
23 jul, 2015 16:16
|
|
Borttagen
|
" Hej " sa Casper osäkert han hade nästan förväntat sig att Teddy skulle skricka på honom och trott att han var Aragorn.
23 jul, 2015 16:17
|
|
Borttagen
|
"Kom in antar jag" sa Teddy & lätt Casper komma in i hans rum.
"Pappa är allt för jobbig ibland" sa Teddy surt
23 jul, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
" pappa vill bara ditt bästa men han vet inte hur han bäst kan fixa det " sa Casper och gick in. Han hade hört pappa prata om hur besviken han var på sig själv på grund av att han inte var en tillräkligt bra pappa.
23 jul, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
"hmpfh han fryser ju ut dig. Det är det jag avskyr " sa Teddy argt.
23 jul, 2015 16:26
|
|
Borttagen
|
" Jag vet det gillar det inte jag heller men pappa har aldrig förstått sig på mig " sa Casper och tänkte tillbaka på de gånger deras far försökt vara med honom men det hade aldrig gått bra.
23 jul, 2015 16:28
|
|
Borttagen
|
"Han är ändå löjlig" sa Teddy med en suck.
23 jul, 2015 16:37
|
|
Borttagen
|
" tycker det också men bara han kan göra något åt det " sa Casper och satte sig på en stol.
23 jul, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
"Som om han kommer kunna göra något åt det" sa Teddy surt & suckade.
Han satte sig ner frustrerat på sängen.
Tiden gick & det började att närma sig middagstid.
23 jul, 2015 17:34
|
Du får inte svara på den här tråden.