Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the place call Rubian (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

1 2 3 ... 13 14 15 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Det ser ut att vara som en klyfta mellan dom " sa Garm

Casper knackade osäkert på hos sin brors dörr.

23 jul, 2015 16:14

Borttagen

Avatar


"Det är det" sa Natasha med en suck.

Teddy öppnade dörren. Han tänkte säga något då han trode att det var Aragorn igen.
"Alltså jag har...åh hej Casper" sa Teddy

23 jul, 2015 16:16

Borttagen

Avatar


" Hej " sa Casper osäkert han hade nästan förväntat sig att Teddy skulle skricka på honom och trott att han var Aragorn.

23 jul, 2015 16:17

Borttagen

Avatar


"Kom in antar jag" sa Teddy & lätt Casper komma in i hans rum.
"Pappa är allt för jobbig ibland" sa Teddy surt

23 jul, 2015 16:22

Borttagen

Avatar


" pappa vill bara ditt bästa men han vet inte hur han bäst kan fixa det " sa Casper och gick in. Han hade hört pappa prata om hur besviken han var på sig själv på grund av att han inte var en tillräkligt bra pappa.

23 jul, 2015 16:24

Borttagen

Avatar


"hmpfh han fryser ju ut dig. Det är det jag avskyr " sa Teddy argt.

23 jul, 2015 16:26

Borttagen

Avatar


" Jag vet det gillar det inte jag heller men pappa har aldrig förstått sig på mig " sa Casper och tänkte tillbaka på de gånger deras far försökt vara med honom men det hade aldrig gått bra.

23 jul, 2015 16:28

Borttagen

Avatar


"Han är ändå löjlig" sa Teddy med en suck.

23 jul, 2015 16:37

Borttagen

Avatar


" tycker det också men bara han kan göra något åt det " sa Casper och satte sig på en stol.

23 jul, 2015 16:41

Borttagen

Avatar


"Som om han kommer kunna göra något åt det" sa Teddy surt & suckade.
Han satte sig ner frustrerat på sängen.
Tiden gick & det började att närma sig middagstid.

23 jul, 2015 17:34

1 2 3 ... 13 14 15 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.