Eurovision Song Contest 2015
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Kul för Australien, där är klockan runt fem på morron just nu xD
23 maj, 2015 21:20 |
|
Borttagen
|
Ändå kul att stiga upp jättetidigt för att se på ESC! Men de som är hardcore där nere är ju vana vid detta 23 maj, 2015 21:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ändå kul att stiga upp jättetidigt för att se på ESC! Men de som är hardcore där nere är ju vana vid detta haha eller hur 23 maj, 2015 21:21 |
|
Elinaey
Elev |
Skrivet av Vildvittra: håller med! Särskilt han med cykeln som blev en motorcykel, PS. Gillar dina gifs De där filmerna de fluffat samman var väldigt vackert :3 23 maj, 2015 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Ändå kul att stiga upp jättetidigt för att se på ESC! Men de som är hardcore där nere är ju vana vid detta haha eller hur Speciellt i år! 23 maj, 2015 21:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Elinaey: Skrivet av Vildvittra: håller med! Särskilt han med cykeln som blev en motorcykel, PS. Gillar dina gifs De där filmerna de fluffat samman var väldigt vackert :3 Eller den gamla damen som kastade ett glas vatten på den solande killen på stranden xD ♥ Tack "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 maj, 2015 21:24 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Slovenien: Jag vill kasta något på henne! Den rösten
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 23 maj, 2015 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Slovenien: Jag vill kasta något på henne! Den rösten luftfiol var ngt helt nytt :O 23 maj, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
Alltså man känner ju gemenskapen i esc genom tvrutan... ♥
23 maj, 2015 21:25 |
|
Frivolt
Elev |
Älskar att man fick se två män pussas :'D det gjorde mig lite glad i hjärtat!!
23 maj, 2015 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen