The Worlds Destiny ( prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Worlds Destiny ( prs
|
Borttagen
|
" Syskonen stack också med föräldrarna " sa Milo och såg på Alexia han tyckte synd om henne. Det syndes på honom att han tyckte synd om henne.
6 apr, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
"Önskade att min bror kunde ha dött med mina föräldrar" sa Alexia.
6 apr, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
Milo såg på Alexia syskon skulle ju stå nära varandra. Milo vart nu orolig för sin famillj levde de var de döda och vart var dom någonstans? tänkte han oroligt.
6 apr, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
" Men skit samma" sa Alexia och petade i elden.
6 apr, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
" Det är inte bara skit samma " sa Milo och såg på Alexia
6 apr, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
" Jag kan ju inte göra något åt det precis så jo det är skit samma" sa Alexia.
6 apr, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
Milo suckade tyst och såg in i elden i den så tyckte han sig se elden forma sig till hans vandrande familj.
6 apr, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
Alexia gäspade lite men hon vågade inte sova.
6 apr, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
" Orcherna verkar inte känna till hober eller ? " frågade Milo och såg på Alexia.
6 apr, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte" sa Alexia.
6 apr, 2015 21:37
|
Du får inte svara på den här tråden.