Historien om kopierarna (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Historien om kopierarna (Prs)
|
Borttagen
|
Mannen smög mot Chilos hus och såg på det.
" värst vad tysta ni är " sa Adam och såg på de andra personerna han såg sen oroligt på sina syskon.
10 apr, 2015 12:21
|
|
Borttagen
|
Kvinnan följde med.
" här är det" sa kvinnan & log.
Huset var rätt stort & fint.
" de måste vara rätt rika" sa kvinnan
10 apr, 2015 12:25
|
|
Borttagen
|
" Ja och nu är frågan om lilla Chilo är hemma " sa Mannen.
10 apr, 2015 12:26
|
|
Borttagen
|
" vi bryter oss in i kväll" sa Kvinnan
10 apr, 2015 12:27
|
|
Borttagen
|
" Ja då de sover " sa Mannen och hånlog.
10 apr, 2015 12:31
|
|
Borttagen
|
Kvinnan nickade & log stort.
" det lär bli svårt dock. " sa Kvinnan
10 apr, 2015 12:38
|
|
Borttagen
|
" Ja och hoppas de inte har hundar " sa Mannen.
10 apr, 2015 13:11
|
|
Borttagen
|
Kvinnan nickade.
Chilo stängde igen sin dator. Han gick sedan till sin sköldpadda.
" hej Kiwi är du hungrig? " frågade Chilo nyfiket & såg på sköldpaddan
10 apr, 2015 13:27
|
|
Borttagen
|
Mannen funderade på vad de kunde göra så länge.
10 apr, 2015 14:07
|
|
Borttagen
|
"vad sägs som att spela lite kort medans vi väntar?" frågade Kvinnan nyfiket & satte upp sit långa bruna hår i en toffs.
10 apr, 2015 14:23
|
Du får inte svara på den här tråden.