Klaine [PRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Klaine [PRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
[Ehm, han är sexton när han och Blaine träffas... Fyller år någonstans vid vinter-vår tror jag...]
Efter Kurt klättrar Blaine bak, med en viss svårighet då alla spakar är ivägen. Såklart hade ju hela saken gått mycket enklare om de bara hade gått ut och gått in genom dörren, men eftersom ingen av dem tänkte på det för tillfället fick det bli som det blev. När Blaine sätter sig ner tvekar han först om han ska börja kyssa Kurt. Han stryker undan en hårlock från pojkens ansikte, ler. Men efter det kan han inte tveka mer. Han drar in Kurt, möter hand läppar med ett högt klasch-ljud och börjar igen. Och då undrar Blaine varför han i allsin dar tvekade till detta. 19 feb, 2015 08:48 |
|
PPP
Elev |
Underbart, hett, trångt... Den bästa kombinationen enligt Kurt, när han är med Blaine. Det är det här han alltid fantiserat om tidigare, sedan det första mötet mellan de två tonåringarna. Och nu är det uppenbarligen verklighet, och Kurt kan inte låta bli att tänka på det, fastän han inte för tillfället borde vara vid medvetande över huvud taget. Detta är en dröm, bara en av Kurts fantasier...
...Som mot alla odds blivit verklig.
3 apr, 2015 22:48 |
|
Borttagen
|
Blaine älskar känslan av hans tunga i Kurts mun. Det känns som om världen ska explodera i vilket ögonblick som helst och allt man vill hålla kvar är den där känslan av att kyssa någon. Eller, inte någon, Kurt. Bara han gills.
"Mmm", stönar han svagt, i njutning. Även on det är höst och ganska kallt känns bilen som en lavakälla. I alla fall mentalt känns den som det. Är det såhär det känns att vara attraherad av någon? 3 apr, 2015 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen