Grupprollspel [prs]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Grupprollspel [prs]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jadå, du blir säkert en jättebra författare!Skrivet av Irskoo: Ooo, jättebra skrivet! Taaack!!! Jag vill faktiskt bli författare!!!
18 jan, 2015 14:50 |
|
Borttagen
|
18 jan, 2015 16:36 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jadå ♥Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadå, du blir säkert en jättebra författare! Skrivet av Irskoo: Ooo, jättebra skrivet! Taaack!!! Jag vill faktiskt bli författare!!! Tror du verkligen det? TACK!!! ♥
18 jan, 2015 18:53 |
|
Borttagen
|
18 jan, 2015 19:13 |
|
Irskoo
Elev |
18 jan, 2015 19:51 |
|
Borttagen
|
Den här tråden har varit väldigt oaktiv.
Threstaler, AbigailGranger, Caty Delacour, Irskoo, hupp, någon som vill skriva??? 8 feb, 2015 18:40 |
|
Threstaler
Elev |
Jag kan skriva!
Jag kliver på tåget. Det är otroligt mysigt! Jag letar reda på en tom kupé och sätter mig och läser min bok. Jag är redan skitglad!
8 feb, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
Jag blir snart uttråkad och går runt lite i tåget. Jag får syn på en en flicka som sitter och läser för sig själv. Undrar om hon blir arg om jag stör henne. Jag knackar lätt på kupé dörren och öppnar den.
8 feb, 2015 19:25 |
|
Threstaler
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag blir snart uttråkad och går runt lite i tåget. Jag får syn på en en flicka som sitter och läser för sig själv. Undrar om hon blir arg om jag stör henne. Jag knackar lätt på kupé dörren och öppnar den. Menar du mig?
8 feb, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Threstaler: Skrivet av Borttagen: Jag blir snart uttråkad och går runt lite i tåget. Jag får syn på en en flicka som sitter och läser för sig själv. Undrar om hon blir arg om jag stör henne. Jag knackar lätt på kupé dörren och öppnar den. Menar du mig? Jupp 8 feb, 2015 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen