Belien PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Belien PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag börjar dricka snabbt, för att jag fick så dåligt samvete över att jag hade sex med den där tjejen ...
12 okt, 2014 23:26 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 23:27 |
|
Borttagen
|
(Ja OMG!)
Jag känner mig så äcklig ... Det är ju inte alls likt mig att göra så. 12 okt, 2014 23:29 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 23:31 |
|
Borttagen
|
Jag får syn på Ed plötsligt ... Och tjejen.
12 okt, 2014 23:32 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 23:35 |
|
Borttagen
|
Tjejen sa väl att hon inte känner Ed? Jag suckar lågt.
12 okt, 2014 23:37 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 23:39 |
|
Borttagen
|
Jag ställer ner glaset och går fram till dem.
"Hej, Ed" mumlar jag. 12 okt, 2014 23:40 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 23:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen