Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Kahterine suckar "du ska inte ha skuld för Sam gick, han valde och Brittany har nog förklarat det för er lärare, han får F då får han det sanningen han har egentligen redan godkänt i hela matten för han har gjort hela matte boken redan. så oroa dig inte för det med hns betyg han spöar inte skiten ur folk om du inte röra hans ängel." Sa hon och la sitt ena ben över sitt andra
10 okt, 2014 20:28
|
|
Borttagen
|
Adam kunde inte känna sig lugn han hade redan orsakat en flickas död och kommer förmodligen orsaka en till flickas död·
" jag vill inte jobba i grupp " sa Adam
10 okt, 2014 20:34
|
|
Borttagen
|
Katherine kolalde ner i parpet sen på honom igen. "du måste öva på detta, om det känns bättre skickar jag ut mejlt itll dina behöriga lärare att du ej jobbar med 1 mer då 2 och 2. Och du får önska dig 2 pers" sa hon och kollade på honom
10 okt, 2014 20:36
|
|
Borttagen
|
" jag kan inte jobba med någon annan än Britteney de andra skulle bara gå iväg och låta mig sköta jobbet " sa Adam han såg ner i golvet
10 okt, 2014 20:39
|
|
Borttagen
|
Kahterine kolade på honom "men då skriver jag Brittany vid grupparbete." sa hno oc hsrkev ner det på ett löspapper "så plaxerar dem dig med henne när de kan om du inte måste vara med en anna grupp" Sa hon lugnt "skulle det lugna dig?"frågade hon
10 okt, 2014 20:44
|
|
Borttagen
|
Adam nickade han snöt sig
" hon kommer säkert intd vilja jobba med mig " sa Adam tyst
10 okt, 2014 20:49
|
|
Borttagen
|
Kahterine kolade på honom "Det gör hon säkert, Brittany är en fin tjej och skulle aldrig strejka så" sa hon och tog fram ett block och la den framför sig. "Vill du skriva vilka ämen du önskar dig att ha ett arbte med henne i?"frågade hon
10 okt, 2014 20:55
|
|
Borttagen
|
" alla ämnen men jag vill inte stå och redovisa " sa Adam tyst han var redan tillräckligt obekväm i klassrummet
10 okt, 2014 21:01
|
|
Borttagen
|
Kahterine skrev ner det och tänkte "tänka dig redovisa i smågrupper? har möjligtvis hört hon själv gör det p.g.a sina anfall." sa hon och kollade upp. "Som nog alla vet Lider Brittany av små panik och ångste anfall minst någon gång om dagen och har haft andra anfall." sa hon och bläddrade lite. "Men visa ämne som historia vill vi du redovisar storgrupp om vi bara skriver det ämnet är det endast det eller SO ämne" sa hon
10 okt, 2014 21:03
|
|
Borttagen
|
" jag vill hellst inte redovisa alls paniken växer imom mig då jag står framför klassen " sa Adam
10 okt, 2014 21:26
|
Du får inte svara på den här tråden.