Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Men snälla, har du kollat min Twitter?" Säger jag med skrytig och viktig röst.
16 aug, 2014 14:57 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 14:58 |
|
Borttagen
|
"Hur kan du INTE vara imponerand?"
16 aug, 2014 15:02 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 15:12 |
|
Borttagen
|
"Jaha, som vadå då?"
16 aug, 2014 15:22 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 15:23 |
|
Borttagen
|
"Njaa" flinar jag.
16 aug, 2014 15:27 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 15:30 |
|
Borttagen
|
Jag tar upp min mobil och kollar klockan.
"Tjugo i ett. På pricken" Jag ler mot henne. 16 aug, 2014 15:34 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 15:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen