Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

1 2 3 ... 13 14 15 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Neloon
Elev

Avatar


Jag vände mig om i sängen
- Godnatt, sade jag argt

5 maj, 2014 17:41

Borttagen

Avatar


- Ali snälla förlåt mig, grät jag.

5 maj, 2014 17:42

Neloon
Elev

Avatar


Jag sa ingeting

5 maj, 2014 17:43

Borttagen

Avatar


-Du har rätt Sirius är inte bra för mig men jag älskar honom, grät jag.

5 maj, 2014 17:44

Neloon
Elev

Avatar


Jag sa inget, jag var fortfarande arg på henne

5 maj, 2014 20:52

Borttagen

Avatar


- Ali snälla säg något om jag gör slut med honom blir du glad då? frågade jag gråtandes.

5 maj, 2014 20:53

Neloon
Elev

Avatar


- Godnatt, sa jag argt

5 maj, 2014 20:55

Borttagen

Avatar


Jag satt och grät på min säng.
Min bästa vän hatar mig tänkte jag.

5 maj, 2014 20:58

Neloon
Elev

Avatar


På natten så gick jag upp och tog på mig en tjock tröja och satte mig vid fönstret och kollade ut på den vackra natthimlen och bara grät

5 maj, 2014 21:17

Borttagen

Avatar


Jag vaknade av att jag hörde någon gråta.
- Ali är det du? frågade jag.

5 maj, 2014 21:17

1 2 3 ... 13 14 15 ... 29 30 31

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

Du får inte svara på den här tråden.