PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
Jag vände mig om i sängen
- Godnatt, sade jag argt 5 maj, 2014 17:41 |
|
Borttagen
|
- Ali snälla förlåt mig, grät jag.
5 maj, 2014 17:42 |
|
Neloon
Elev |
Jag sa ingeting
5 maj, 2014 17:43 |
|
Borttagen
|
-Du har rätt Sirius är inte bra för mig men jag älskar honom, grät jag.
5 maj, 2014 17:44 |
|
Neloon
Elev |
Jag sa inget, jag var fortfarande arg på henne
5 maj, 2014 20:52 |
|
Borttagen
|
- Ali snälla säg något om jag gör slut med honom blir du glad då? frågade jag gråtandes.
5 maj, 2014 20:53 |
|
Neloon
Elev |
- Godnatt, sa jag argt
5 maj, 2014 20:55 |
|
Borttagen
|
Jag satt och grät på min säng.
Min bästa vän hatar mig tänkte jag. 5 maj, 2014 20:58 |
|
Neloon
Elev |
På natten så gick jag upp och tog på mig en tjock tröja och satte mig vid fönstret och kollade ut på den vackra natthimlen och bara grät
5 maj, 2014 21:17 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade av att jag hörde någon gråta.
- Ali är det du? frågade jag. 5 maj, 2014 21:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen