kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- jag gillar också läsa det lilla jag har läst, sa jag.
4 maj, 2014 16:46 |
|
PPP
Elev |
- Läs mycket! sa jag. Det är som att åka till en annan värld! Det är otroligt avslappnande. Jag gillar alla möjliga sorters böcker; fantasy, deckare, fakta, science fiction mm.
4 maj, 2014 16:48 |
|
Borttagen
|
Jag kände mig utanför.
4 maj, 2014 16:49 |
|
PPP
Elev |
4 maj, 2014 19:56 |
|
Borttagen
|
- mina föräldrar tycker det är slöseri med tid, sa jag.
4 maj, 2014 20:00 |
|
Borttagen
|
-stackas dig som inte får läsa, sa jag med medlidande i rösten.
4 maj, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag.
4 maj, 2014 20:02 |
|
PPP
Elev |
4 maj, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
- Smart ide men Draco kommer säkert berätta för dom, sa jag.
4 maj, 2014 20:14 |
|
PPP
Elev |
4 maj, 2014 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen