PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 16:22
|
|
Borttagen
|
Jag gick till bussen med clark.
28 apr, 2014 16:24
|
|
Borttagen
|
Jag smygtittade på Elaine.
28 apr, 2014 16:27
|
|
Borttagen
|
Jag såg att Clark såg på mig.
- Vad? Frågade jag och log.
28 apr, 2014 16:29
|
|
Borttagen
|
-Öh inget,sa jag och rodnade
28 apr, 2014 16:31
|
|
Borttagen
|
Han var så söt när han rodnade...
28 apr, 2014 16:38
|
|
Borttagen
|
Snart kom bussen. Jag klev på.
28 apr, 2014 16:39
|
|
Borttagen
|
Jag gick på efter Clark och satte mig.
28 apr, 2014 16:42
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig en bit från Elaine
28 apr, 2014 16:43
|
|
Borttagen
|
Jag suckade. Så Clark vågade inte sitta brevid mig. Skämdes han?
28 apr, 2014 16:45
|
Du får inte svara på den här tråden.