Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren och steg ut.
24 apr, 2014 16:07
|
|
Borttagen
|
Jag la bilnycklarna i byxfickan och klev sedan ut ur bilen. Jag låste den och gick sedan mot ingången.
24 apr, 2014 16:08
|
|
Borttagen
|
Jag följde efter Zacke till ingången.
24 apr, 2014 16:18
|
|
Borttagen
|
Vi kom in. Det doftade nybakat bröd och kaffe. Jag gick fram till kassan och såg sedan på Kalila.
" vad vill du ha?, sa jag
24 apr, 2014 16:21
|
|
Borttagen
|
Jag gick med in på cafét och såg mig omkring. Det var riktigt mysigt.
- Jag vet inte... En bulle och en cola kanske, sade jag och plockade fram min plånbok från väskan jag hade över axeln.
25 apr, 2014 14:37
|
|
Borttagen
|
"Okej,jag betalar,sa jag och tog upp min plånbok.
25 apr, 2014 14:38
|
|
Borttagen
|
- Mm, okej. Sade jag och lade undan pengarna.
25 apr, 2014 14:40
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot hon i disken.
"Vi tar två cola och två bullar,sa jag
25 apr, 2014 14:42
|
|
Borttagen
|
Killen bakom disken nickade och knapprade in något på någon maskin. Jag tog min cola och min bulle.
25 apr, 2014 14:53
|
|
Borttagen
|
Jag betalade och tog sedan mina grejer, jag satte mig sedan vid ett bord.
25 apr, 2014 14:58
|
Du får inte svara på den här tråden.