Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
Jag sken upp.
- Du är också vacker. Mumlade jag och såg ner i marken.
7 mar, 2014 22:06
|
|
Borttagen
|
Jag log och rodnade.
" T-Tack, sa jag.
7 mar, 2014 22:09
|
|
Borttagen
|
- Jag ska nog gå in nu. Du får följa med om du vill. Sade jag blygt och klappade Sille.
7 mar, 2014 22:12
|
|
Borttagen
|
" gärna, sa jag och följde efter.
7 mar, 2014 22:14
|
|
Borttagen
|
Jag gick upp för trappan och låste upp dörren. Min lägenhet var städig, som tur.
- Stig in. Sade jag och log.
7 mar, 2014 22:16
|
|
Borttagen
|
Jag log. Jag såg mig omkring.
" vad fint!, sa jag.
7 mar, 2014 22:18
|
|
Borttagen
|
- Det brukar inte se ut så här. Mumlade jag och släppte Sille lös.
7 mar, 2014 22:20
|
|
Borttagen
|
Jag log.
" nehe.. fast mitt hus är nog värre, sa jag.
7 mar, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
- Knappast. Sade jag och log.
7 mar, 2014 22:30
|
|
Borttagen
|
Jag gick närmare henne.
" jag vet inte.. jag kanske såg i syne, men du såg lite sur ut när jag hade med mig Elly, sa jag
7 mar, 2014 22:34
|
Du får inte svara på den här tråden.