Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Jag följde efter Gabriel. Människorna luktade så gott, och det vore så enkelt att bara dricka upp dem.
20 feb, 2014 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot väggen vid klassrummet och läste igenom läxan en gång till. Det ringde in om en stund och vår historialärare kom och öppnade dörren för oss. Jag gick in och satte mig på samma plats som alltid ganska långt bak. Alla andra i klassen klumpade ihop sig och började prata. Jag brukade få sitta själv, ingen brukade vilja sitta med mig.
20 feb, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig bredvid Gabriel snabbt innan någon annan kanske skulle göra det.
"Varför sitter vi så långt bak?" klagar jag, irriterad över att jag inte kunde se så mycket.
20 feb, 2014 20:33
|
|
Borttagen
|
- Sätt dig någon annanstand då? Sade jag irriterat och sneglade på alla andra. Liv - som historia läraren hette - började prata om 1850 talet och om hurdant man tror att det var då.
20 feb, 2014 20:36
|
|
Borttagen
|
Jag ignorerar honom och lyssnar på läraren.
När hon ställer en fråga om 1850-talet ger jag chansen för någon annan att svara, dessutom vill jag inte verka för kunnig.
20 feb, 2014 20:38
|
|
Borttagen
|
Jag lyssnar inte alls på lektionen utan skrev en löjlig dikt som jag själv kommit på. Jag var inte alls intresserad av historia. Jag gillade morersmål och bildkonst mycket mer.
20 feb, 2014 20:42
|
|
Borttagen
|
"Jaha, ingen som vet ...?" säger läraren och skriver ett par saker i punkt på tavlan.
20 feb, 2014 20:45
|
|
Borttagen
|
[Ska se på film så kommer inte att svara OCH SPAMMA MIG INTE PÅ KIK DEN HÄR GÅNGEN xD]
20 feb, 2014 20:52
|
|
Borttagen
|
20 feb, 2014 20:53
|
|
Borttagen
|
Jag sneglade på (eeh... Amber?) Amber (??? xD)
- Varför svarar du inte? Undrade jag.
22 feb, 2014 21:59
|
Du får inte svara på den här tråden.